تاریخ انتشار:۲۱:۵۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجاره دادن منازل شخصی به مسافران نوروز ۱۳۹۹ در این استان ممنوع شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عزیز فیلی روز شنبه در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: هدف از این اقدام جلوگیری از انتشار هر چه بیشتر بیماری کرونا ویروس در استان است.

وی افزود: منازل شخصی مسافرپذیر در کهگیلویه و بویراحمد با جدیت و به طور مستمر از سوی کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان بازرسی می شوند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: افرادی که این موضوع مهم را در استان رعایت نکنند با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

فیلی عنوان کرد: هرگونه مسافرت و به ویژه سفرهای نوروزی در استان های کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس ممنوع است.

وی ابراز داشت: شور.ای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با بیماری کرونا ویروس و بنا به پیشنهاد حوزه اقتصادی استانداری این استان اقدام به اعمال محدودیت های تردد در برخی معابر شهرهای یاسوج و دهدشت می کند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی پایانه های مسافربری عمومی این استان از امروز شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۸ تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.

فیلی اظهار داشت: فعالیت تمامی شرکت های حمل و نقل مسافر و ناوگان عمومی برون شهری کهگیلویه و بویراحمد اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری در مسیرهای درون و برون استانی نیز از این تاریخ تا اطلاع بعدی متوقف است.

وی با بیان اینکه تاکسی های درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد به صورت شیفتی فعالیت می کنند، افزود: در موارد استثنایی اعزام اتوبوس و خودروهای سواری از این استان با تمهیدات لازم انجام می شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شیوع بیماری کرونا ویروس یک بحران ملی بوده و در صورت همکاری مردم می توان در آینده ای نزدیک آن را در کشور و این استان ریشه کن کرد.

فیلی عنوان کرد: اما در صورت رعایت نشدن مسائل بهداشتی از سوی مردم ممکن است روند مقابله با این بیماری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد ماه ها طول بکشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.