کد خبر: ۱۵۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۵۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با " عصر دنا " به چرایی عدد صفر جلوی استان کهگیلویه و بویراحمد در آمار مربوط به کرونا پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
دکتر پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با " عصر دنا " با اشاره به چرایی عدد صفر جلوی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:

ما بعضی از نمونه‌ها را به آزمایشگاه شیراز ارسال می‌کردیم که نتایج از شیراز به دلایلی دیر بدست ما می‌رسید و الان دیگر هیچ نمونه‌ای به شیراز ارسال نمی‌کنیم.

 آمار ۲۶ نفر کرونایی قطعی در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به ارسال نمونه‌ها تا ۱۹ اسفند است.

 برای روز‌های (۲۰ و ۲۱) اسفندماه ۶۵ نمونه کرونایی به ازمایشگاه پاستور تهران ارسال کردیم که فردا نتایج آن‌ها اعلام می‌شود.

 آزمایشگاه پاستور همان روز نتایج را وارد سایت وزارت بهداشت می‌کند، ولی آزمایشگاه شیراز این کار را نمی‌کند و اگر ما این آمار را اعلام می‌کردیم تخلف بود، چون شیراز وارد سایت وزرات نکرده بود.

 تاکنون ۲۲۴ نمونه ارسال کردیم که ۲۶ عدد مثبت بود و ۶۵ نمونه آماده ارسال داریم که فردا ارسال می‌شود.

 حال عمومی بیماران کرونایی استان مناسب هستند و هیچ بیمار کرونایی نداشتیم که به علت کرونا و یا علائم بالینی این بیماری فوت شده باشد.

 مشخصات افراد کاملا محرمانه است و نمیتوانم بگوییم که فردی از مجموعه مدیریتی استان به کرونا مبتلا شده یا نه و این کاملا محرمانه است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رادرستاک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
به نظر من چون استان ما محرومه قطععا آزمایشگاه تشخیص کرونا هم نداریم پس نباید به این آمار خیلی توجه کنیم قطع یقین آمار مبتلایان بیشتر است ولی بضاعت استان ما در تشخیص این بیماری کم است هرچند یک چهارم سرمایه کشور مربوط به ذخایر نفت وگاز استان ما می باشد ولی متاسفانه محرومترین استان کشور هستیم پس ای همشهریان رعایت کنید ودر خانه بمانید چون خداوند منان بلند مرتبه است وجای حق نشسته روزی هم به داد ما مردم محروم خواهد رسید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.