تاریخ انتشار:۰۰:۰۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: از سوی دامپزشکی؛ قطعه کردن مرغ در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد عبداله بهمنش با اعلام این خبر افزود: شهروندان برای حفظ سلامت خود و خانواده از محصولات بسته بندی شده استفاده کنند و به هیچ عنوان مرغ و گوشت خریداری شده را صرفاً بصورت کامل و در بسته بندی مجاز خریداری  نمایند.

وی گفت: انتظار داریم که هم متصدیان مراکز عرضه و هم همشهریان  جهت حفظ سلامت خود و جامعه  و همچنین جلوگیری از انتشار این ویروس موضوع را رعایت و قطعه کردن مرغ را به فروشنده ندهند لذا بهترین راه خرید مرغ تهیه مرغ بسته بندی شده با تاریخ معتبر به صورت کامل یا قطعه شده است.

وی گفت:  کما کان موضوع چرخ کردن گوشت نیز فقط بنا به درخواست مشتری و در حضور متقاضی با رعایت  اصول و ضوابط بهداشتی مجاز است.

مدیرکل دامپزشکی استان گفت: تاکنون هیچ موردی مبنی بر انتقال ویروس کرونا از دام به انسان ثابت و گزارش نشده است.

این مقام مسئول در حوزه دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت : قطعاً مراکز مجاز تحت نظارت  دامیزشکی بهترین مکان جهت تهیه فرآورده های خام دامی است لذا از خرید مواد پروتئینی از مراکز غیرمجاز ، دستفروشان و خودروهای دوره گرد خودداری و مشکلات بهداشتی حوزه فرآورده های خام دامی را به 1512 اعلام نمایند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.