تاریخ انتشار:۱۷:۱۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: در دومین مرحله پیشگیری از کرونا بیش از 10هزار لیتر محلول آب ژاول در شهرستان توزیع شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد طاهر طیب‌زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: در راستای هماهنگی‌های صورت گرفته  و به منظور ضد عفونی کردن مناطق مختلف شهرستان دومین مرحله تامین بیش از 10 هزار لیتر محلول ضدغفونی کننده آب ژاول هفت درصد از کارخانه پتروشیمی کارون ماهشهر عملیاتی شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه افزود: این حجم از محلول ضدعفونی کننده آب ژاول صبح امروز و به همت همکاران ستادی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان در اختیار متصدیان مربوطه قرار گرفت.

این مسؤول گفت: محلول ضدعفونی آب ژاول برای ضدعفونی سطح معابر عمومی، خیابانها، ادارات و نهادها و همچنین خانوارهای روستایی با نظارت خانه‌های بهداشت اقدام لازم تأمین شده است.

وی در پایان از عموم مردم شهرستان به جهت همکاری در این امر مهم قدردانی کرد و گفت: تقاضای ما از مردم این است که به توضیحات متصدیان بهداشتی توزیع و مصرف این محلول ضد عفونی کننده  توجه نموده و بگذارند تا سطح شهرها وروستاها توسط  افراد مرتبط با این امر گندزدایی و ضدعفونی شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.