تاریخ انتشار:۱۸:۱۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: نیروهای بسیجی و گروه‌های جهادی گچساران به جهت مقابله و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با ضد عفونی و گندزدایی مکان‌های عمومی شهر و روستاها پای کار آمدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سمیرا نصاری- با شیوع  ویروس کرونا در کشور، نیروهای جهادی و بسیجی  بار دیگر با تشکیل گروه‌های جهادی چند نفره به کمک و یاری  دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان شتافتند.

 شیوع ویروس کووید-۱۹ که با نام کرونا  شناخته می‌شود، چند روزی است که  به چالشی بزرگ نه تنها در کشور ما بلکه در بسیاری از کشورهای جهان در آمده است.

با شیوع و انتشار ویروس کرونا در کشور شاهد خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم‌های درمانی در تمامی نقاط ایران اسلامی هستیم به طوری که خادمان سلامت در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند.

در این راستا نباید از نقش موثر سپاه، گروهای جهادی و بسیج غافل شد چرا که سپاه و بسیج در طول 41 ساله عمر انقلاب  در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشته و همیشه نشان داده‌ که در همه حال  برای ایجاد رفاه، آسایش، سلامت و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نداشته است.

این بار نیروهای بسیجی و گروه‌های جهادی گچساران به جهت مقابله و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با ضد عفونی و گندزدایی مکان‌های عمومی شهر و روستاها از جمله جایگاه‌های سوخت، مساجد، حسینیه‌ها، بازار، معابرپر تردد پای کار آمدند.

گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران  بار دیگر به کمک  مسوولان آمده  تا این بار با  گندزدایی و ضدعفونی معابر  شهری_روستایی  این ویروس  را ریشه کن کنند.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.