تاریخ انتشار:۲۲:۱۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
فرماندار چرام:
عصر دنا: فرماندار چرام از قرنطینه ۸۰ نفر در این شهرستان بخاطر ویروس کرونا خبرداد و گفت: قرنطینه این افراد به درخواست خودشان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

، " هادی فتاحی اصل " در برنامه تلویزیونی شبکه دنا با عنوان مقابله با کرونا گفت: متاسفانه افرادی که تعداد آن‌ها هم کم نیستند از شهرستان‌های آلوده به شهرستان چرام آمده که اکنون ۸۰ نفر از آنان در قرنطینه هستند.

وی با بیان اینکه قرنطینه این افراد به درخواست خودشان بوده است، اظهارداشت: با این افراد اکنون در ارتباط بوده و شرایط خوبی دارند و البته دوره درمانی ۱۴ روزه آن‌ها طی می‌شود.

فرماندار شهرستان از اعزام یک بیمار کرونایی به یاسوج مرکز استان هم خبرداد و خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم در رعایت نکات درمانی و بهداشتی با دستگاه‌های مرتبط همکاری‌های لازم را داشته باشند.

فتاحی اصل گفت: از مسافر‌های غیر ضروری خودداری کرده و وارد مناطق عشایری شهرستان نشوید.

وی با بیان اینکه اکنون در شهرستان چرام با کمبود ماسک مواجه هستند، ادامه داد: ژل بهداشتی برای ما در این چند روز ارسال، اما نیاز به ماسک و دستکش در سطح شهرستان است.

فرماندار شهرستان چرام گفت: این شهرستان شرایط پاکی در ارتباط با ویروس کرونا دارد، اما از مردم می‌خواهیم بطور مرتب با ما همکاری و نکات بهداشتی را رعایت کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.