کد خبر: ۱۵۲۲۳
تاریخ انتشار:۲۳:۰۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: در حالیکه پزشکان طی این روزها به طور مرتب اعلام کرده‌اند که در شرایط فعلی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از نزدیک شدن به حیوانات، جدداً باید پرهیز داشت، مترو تهران دست به اقدامی عجیب زده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در حالی که این روزها سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف تلاش می‌کنند با اطلاع‌رسانی صحیح و درست در کنار وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزسکی هموطنان  را نسبت به علائم، اقدامات پیشگیرانه و همچنین درمان ویروس کرونا آشنا کنند، شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه برخلاف این رویه و در ادقامی قابل تامل، در برخی از ایستگاه‌های مترو اقدام به نصب پوسترهایی با محتوایی عجیب کرده است.

پزشکان و متخصصان طی این روزها به طور مرتب و مستمر اعلام کرده‌اند که در شرایط  فعلی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از  نزدیک شدن به حیوانات اهلی و وحشی، جدداً باید پرهیز داشت اما در برخی از  ایستگاه‌های متروی تهران، بنرها و پوسترهای بر روی دیواره‌های ایستگاه‌ها با ابعاد بزرگ نصب شده با این مضمون که "هیچ شواهدی مبنی بر اینکه کرونا از طریق حیوانات به انسان منتقل می‌شود، در دست نیست!"

 

منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.