تاریخ انتشار:۱۹:۵۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس با اشاره به حساس بودن شرایط فعلی به موکلان اطمینان داد بعد از پایان موانع دیدارهای عمومی و چهره به چهره را از سر خواهد گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نماینده منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم در پیامی با اشاره به حساسیت شرایط موجود و ضرورت مراقبت ویژه در پیشگیری از کرونا اظهار داشت: بعد از اتمام خطرات این ویروس با موکلان دیدار چهره به چهره خواهم داشت.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد همچنین از زحمات تلاشگران عرصه بهداشت و درمان در خدمات‌رسانی به مردم قدردانی کرد.

متن پیام نماینده منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده که به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل
مردم عزیز شهرستان‌های کهگیلویه ،بهمئی،لنده و چرام

با سلام و آرزوی صحت و سلامت، مراتب تشکر مجدد خود را به پیشگاه شما مردم نجیب وعزتمند تقدیم می‌دارم.

بسیار مایل بودم که هرچه سریعتر در جمع شما عزیزان حاضر شوم و حضورٱ ازهمه تلاشها، الطاف ومحبت‌های صمیمانه شما تقدیر وتشکر نمایم که؛ سیجزی الله الشاکرین.

لذا بعلت شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در سطح کشور بنا به توصیه‌های دستگاههای ذیربط و لزوم رعایت نکات ایمنی ضمن دعوت به مراعات اصولی موارد بهداشتی موکدٱ خواهشمندم سلامتی خود و خانواده‌های محترم را در اولویت قرار دهید.

انشاالله در فرصت مقتضی بعد از رفع موانع موجود دیدارهای عمومی و چهره به چهره را انجام خواهیم داد.

ضمنٱ به همه تلاشگران عرصه بهداشت و درمان و همه دستگاههای خدمت‌رسان که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند عرض خسته نباشید دارم، توفیق وسلامتی همه آنان وخانواده‌های محترمشان را از خداوند سبحان خواستارم .
سید محمد موحد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.