تاریخ انتشار:۲۱:۰۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
کاروان خیرین نوآوران سلامت چندین ماهی است در مناطق محروم استان کهگیلویه وبویراحمد مشغول خدمات رایگان چشم پزشکی و دندانپزشکی است که امروز نیز با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت و درمان ضمن معاینه اقشار محروم شهرستان لنده اقدام به عمل‌های جراحی چشم دارند که این خدمت ادامه دارد.

دکتر قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: بیش از یکصدوچهار عمل جراحی چشم به همت خیرین سلامت نورآوران صورت گرفته است و بیش از پانصدوهفتاد خدمت نیز به دانش آموزان نیز صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از اقدامات مهمی که صورت گرفته است بحث حضور خیرین نوآوران سلامت با بیش از دو هزار و ۲۸۵معاینه چشم صورت گرفته است که عینک بیشتر این افراد نیز به صورت رایگان ارائه شده است.

وزیر اسبق بهداشت تصریح کرد: هدف از تأسیس این بنیاد را حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه عنوان کرد و گفت: جامعه هدف این بنیاد خیریه مناطق محروم سراسر کشور را شامل می‌شود.

به گزارش وب دا؛ در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر سابق درمان و آموزش پزشکی، فرماندار، امام جمعه، رئیس دادگستری، رئیس بهزیستی، معاون فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان و عارف نیا نماینده دانشگاه علوم پزشکی حضور داشته که از حضور این تیم درمانی خیرین سلامت قدرانی کردند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین