تاریخ انتشار:۱۶:۱۶ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
در گفتگوی اختصاصی با عصر دنا مطرح شد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

دکتر محمد مهدی بانشی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با خبرنگار عصردنا گفت: دو نفر مبتلای قطعی داریم که هر دو جوان و سالم هستند و در خانه قرنطینه شده اند.

وی افزود: اپیدمی هر دو در حال بررسی است ولی هر دو سوار بر یک ماشین و سفرهایی به شهرهای مرکز شیوع کرونا داشتند.

دکتر بانشی اظهار داشت: هیچ بیماری را از نظر آقازادگی بررسی نمی کنیم و هیچ فرقی برای دستگاه علوم پزشکی ندارد که فرد مبتلا به کجا وصل هست یا نیست و تمام شهروندان استان را به یک چشم نگاه میکنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: احتمال می دهیم که یکی از دلایل اصلی مبتلایان ورود افراد از شهر های مجاور برای میتینگ های انتخاباتی باشد و متاسفانه میتینگ های انتخاباتی در استان به یک معضل تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: داریم دو نوبت صبح و عصر برای ارتباط با رسانه ها تعیین کنیم که میزان تماس ها کمتر شود.

بر اساس اعلام رسمی وزارت بهداشت، نتیجه آزمایش قطعی ۲ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد مثبت اعلام شد.

خبرنگاران پایگاه خبری عصردنا، در حال پیگیری هستند که جزئیات و مشخصات این دو نفر توسط مسولین استانی تایید و سپس اطلاع رسانی شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار