تاریخ انتشار:۱۳:۲۳ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بیماری شیب صعودی دارد، و در یک کانون پرخطر در همسایگی اصفهان، فارس و دیگر استان ها قرار داریم، در شرایط حاضر در ۶ محور استان غربالگری داشتیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
پیش از ظهر امروز نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور مسئولان ارشد استانی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: این بیماری شیب صعودی دارد، و در یک کانون پرخطر در همسایگی اصفهان، فارس و دیگر استان‌ها قرار داریم، در شرایط حاضر ۶ محور استان غربالگری داشتیم و این افراد اگر علائمی دارند باید به مراکز درمانی هدایت شوند.

حسین کلانتری بیان کرد: تعدادی دماسنج لیزری از تهران خریداری می‌کنیم و درصدد تاکین الکل، ماسک، دستکش و ژل هستیم؛ محور مبارزه با این بیماری ستاد‌های پیشگیری هستند که امکانات در اختیار آن‌ها قرار داده شده و توزیع می‌شود.

وی افزود: باید تلاش کرد و از ظرفیت‌ها استان حفاظت کرد، واحد تولیدی الکل وظیفه دارد طبق نظارت علوم پزشکی الکل تولید کند در صورت هر گونه کوتاهی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

کلانتری گفت: سی تی اسکن باید هرچه سریع‌تر راه اندازی شود، از تجمعات باید پرهیز کرد، تمام مراکز گردشگری تعطیل است و امکان اسکان نداریم و شرایط پذیرش مهمان نوروزی برای سلامت مردم نخواهیم داشت.

استاندار گفت: کسانی که دانشجو هستند تلاش کنند در همان مکانی که به آن تعلق دارد سکونت گزینند، و درصورت تمایل برای ورود به استان حتما بحث غربالگری را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: در هیچ مرکز آموزشی و اداری در ایام نوروز اسکان نخواهیم داشت، تایم اداری همان ۸ الی ۱ عصر است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.