تاریخ انتشار:۱۰:۴۹ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: منتخب کهگیلویه بزرگ جهت برون رفت شهر دهدشت از وضعیت نامطلوب کنونی پیشنهاد داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام سید محمد موحد با اشاره به وضعیت نامطولب زیرساختی شهر دهدشت اظهار کرد: از اینکه در نطق‌های انتخاباتی خود چنین مطلبی را عنوان نمودم بر اساس گفتمان مراجعین محترم در سالهای اخیر و خصوصا ایام منتهی به انتخابات بوده است.

نماینده 5 دوره گذشته مجلس و منتخب فعلی مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این وضعیت ظاهری شهری زیبنده این مردم نیست و می‌طلبد حتما و به جد برای تغییر نمای شهری، مبلمان و ورودی شهرها که بعنوان ویترین یک شهر می باشند اقدام شود.

به نوشته فارس، موحد ادامه داد: این مطلب هم مستلزم ورود همه دستگاه‌ها و صاحبنظران و همه صاحبان ایده است که در کنار مدیریت شهری فعالیت داشته باشند، پیشنهاد می‌دهم مدیریت شهری اقدام به انتشار فراخوان و دریافت پیشنهادات از طرف همین مردم و جوانان و صاحبنظران کند و ما هم در کنار آن‌ها هرجا لازم است حضور پیدا کنیم و منابع لازم را برای این مهم پیگیری کنیم. 

نماینده 5 دوره گذشته مجلس افزود: اگر شهر به سمت نشاط و پویایی پیش برود شاهد رشد و شکوفایی بیشتر خواهیم بود و قطعا زمینه حضور سرمایه گذاران و صنعتگران در چنین شهرهایی فراهم می‌شود و شاهد مهاجرت معکوس نیز خواهیم بود.

حجت‌الاسلام موحد در نطق انتخاباتی خود گفته بود: ملاحظه کنید شهر دهدشت شهر ارواح شده است. از کدام ورودی شهر دهدشت کسی احساس می‌کند وارد شهر تاریخی مثل دهدشت شده است؟ هنوز مردم ما برای رفتن روی قبور فرزندانشان از شهر تا قبرستان باید با بدترین شکل رفتار کنند، آیا این حق مردم کهگیلویه است؟

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.