تاریخ انتشار:۰۸:۴۹ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سازمان غذا و دارو و معاونت علمی ریاست جمهوری:
عصر دنا: سازمان غذا و دارو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در اطلاعیه‌ای شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص کشف داروی کرونا را قویا تکذیب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این اطلاعیه آمده است: با افزایش تب بیماری کرونا در کشور، شیادان و متقلبان از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به جان و مال مردم فروگذار نکرده‌اند. پس از احتکار ماسک و مواد ضد عفونی کننده، این بار سودجویان از حربه جدیدی استفاده کرده‌اند و نوبت به معرفی داروهای تقلبی و فاقد هیچ گونه اثر علمی برای بیماری کرونا شده است.

در این اطلاعیه تاکید شده است: بدین‌وسیله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هماهنگی سازمان غذا و دارو، کشف هر گونه داروی ضد کرونا تا این لحظه را قویاً رد می‌کند و پس از برگزاری جلسات فشرده کارشناسی، شایعات منتشره در فضای مجازی با عنوان اسپری و داروی گیاهی و هر گونه شایعه دیگر در خصوص واکسن‌های ضد کرونا را کذب محض و صرفاً سودجویی شیادان می‌داند و مراتب برای مجازات خاطیان به نهادهای ذیربط اعلام خواهد شد و از مردم نیز درخواست می‌گردد که اخبار را فقط از مراجع ذی صلاح دنبال کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: بدین‌وسیله به اطلاع مردم عزیز می‌رساند که سربازان کشور در عرصه علمی، دوشادوش برادران خود در حوزه پزشکی و سلامت، تمام توان و تمرکز خود را برای تأمین نیازهای علمی مربوط به این بیماری به کار گرفته‌اند و هر گونه پیشرفتی در این خصوص، فوراً از طریق مراجع رسمی به اطلاع مردم شریف و قهرمان ایران خواهد رسید.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.