تاریخ انتشار:۱۳:۰۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: بازی تیم های نفت و گاز گچساران و شهرداری ماهشهر از هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال کشور مساوی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
در این دیدار که عصر دیروز به دلیل پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در ورزشگاه شهدای نفت دوگنبدان بدون تماشاگر برگزار شد دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۲ به ۲ رضایت دادند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران هم اکنون با انجام ۲۱ دیدار، هفت پیروزی، هشت باخت، هفت تساوی و با کسب ۲۸ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گروه دوم با تیم‌های پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکای تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.

در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.

تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.