تاریخ انتشار:۱۲:۵۷ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: خیابان‌های پرتردد ، اماکن تفریحی و معابر عمومی شهرستان چرام برای جلوگیری و مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا ضد عفونی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سرپرست شهرداری چرام، با اشاره به اجرای عملیات ضد عفونی بازار، معابر، خیابان‌ها و اماکن پرتردد تفریحی این شهر علیه بیماری کرونا گفت: تمام ظرفیت مجموعه خدمات‌رسانی شهرداری برای شست و شو و ضدعفونی خیابان‌ها و پیاده‌رو‌ها به کار گرفته شده است و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام مبلمان شهری، وسایل بازی، صندلی‌های پارک‌ها و پیاده رو‌ها، ایستگاه‌های تاکسی نیز ضد عفونی شده است.
کاظمی با بیان اینکه این خدمات در مکان‌هایی که مردم بیشتر در ارتباط هستند انجام خواهد شد افزود: ضدعفونی سطح شهر با استفاده از ماشین‌آلات ویژه انجام شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام هم از گند زدائی محیط شهری این شهرستان با مشارکت شهرداری چرام، شبکه بهداشت درمان، نیروی انتظامی، مجموعه بسیج و سپاه پاسداران در این شهرستان خبر داد و گفت: محیط شهری به ویژه اماکن پر تردد، میادین، خیابان ها، مطب‌های پزشکی، داروخانه ها، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی ضد عفونی و گند زدائی شدند.
جعفری با تاکید بر اینکه مسئولان تا ریشه کن شدن این بیماری در کنار مردم هستند از شهروندان خواست با رعایت نکات بهداشتی مراقب خود و دیگران باشند تا از این بحران به سلامت عبور کنیم.
گفتنی است با حضور ماموران شهرداری چرام، معابر شهری عمومی، خودپرداز‌ها، سطل‌های زباله، مرکز معاینه فنی، بازار میوه فروشان، اماکن عمومی، پارک ها، بازار روز، پمپ بنزین، جایگاه گاز سی ان جی و ورودی ادارات برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا روزانه گند زدایی و پاکسازی می‌شوند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.