کد خبر: ۱۵۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۰۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: وزارت کشور میزان مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استان‌ها را اعلام کرد و در این آمار استان کهگیلویه وبویراحمد با ۷۰.۶۶ در رتبه نخست و استان تهران با ۲۶.۲۴ در رتبه اخر قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

وزارت کشور میزان مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استان‌ها را اعلام کرد و در این آمار استان کهگیلویه وبویراحمد با ۷۰.۶۶ در رتبه نخست و استان تهران با ۲۶.۲۴ در رتبه اخر قرار دارد.

وزارت کشور روز یکشنبه میزان مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استان‌ها را در جدولی به شرح زیر اعلام کرد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه ۹۸ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده برگزار شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روز یکشنبه چهارم اسفندماه از مشارکت ۲۴ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۴۰۴نفر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: از این رقم ۴۸ درصد بانوان و ۵۲ درصدآقایان هستند یعنی ۴۲.۵۷ درصد میزان مشارکت در این دوره بوده است.

رحمانی فضلی درباره میزان مشارکت در استان و شهر تهران گفت: در این استان ۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۷۶۳ نفر یعنی ۲۶.۲۴ درصد مشارکت داشتند و در حوزه تهران، ری و شمیرانات و پردیس یک میلیون و ۸۴۱ هزار و ۸۹۱ نفر به میزان ۲۵.۴ درصد مشارکت کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
فارغ از نوع انتخاب مردم بویراحمد که درست بوديا نبود
.
بنازم مردم ولايتمدار بویراحمدی که گوش به فرمان رهبرشون سيدعلي اومدن پای صندوقهاي رای.
.
بنازم مردمی رو که باوجود محرومیت این استان ازنظرزیرساخت وامکانات به نسبت بچه تهرونای مدعی درصف اول لیست رای دهندگان بودند مردمی که خیلی خوب حرف امام روفهمیدن که ميگفت پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسه اما بچه تهرونای مدعی ازاخر، اول شدن.
.
مردمی که مثل قاسم سلیمانی که مدافع سید علی بود بدون هیچ چشم داشتی باوجود همه ی مشکلات اقتصادی چندساله که بیشترین مشارکت رودارن تا به حرف سید خراسانی جامه عمل بپوشون
ماشا الله
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.