تاریخ انتشار:۱۶:۰۷ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: تمامی داروخانه ها، مراکز عرضه لوازم پزشکی، لوازم آرایشی و بهداشتی را سعی می‌کنیم روزانه رصد و بررسی کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۸ مورد تخلف در داروخانه ها، لوازم و تجهیزات پزشکی و آرایشی بهداشتی استان کهگیلویه و بویراحمد و ۲ مورد پلمب تجهیزات پزشکی در شهر یاسوج داشتیم.

براتعلی صالحی، افزود: در خصوص بحث کنترل بازار اقلام پیشگیری از بیماری کرونا ویروس نشستی با کل دستگاه‌های متولی در امر نظارت از جمله دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سازمان صنعت و معدن و تجارت، اتاق اصناف و دادستانی استان داشتیم و مصوباتی در این خصوص بوده که گشت‌های مشترکی که با کل دستگاه‌های اجرایی داریم به صورت روزانه، تایم صبح در وقت اداری و تایم بعدازظهر بعد از وقت اداری و روز‌های تعطیل را فعال‌تر کردیم، اداره را روز‌های تعطیل و بعدازظهر‌ها کشیک قرار دادیم.

وی ادامه داد: شعبه ویژه‌ای در مرکز استان و در شهرستان‌هایی که ادارات تعزیرات حکومتی وجود دارد فعال کردیم، سامانه ۱۳۵ را فعال و همچنین پاسخگویی را به روز کردیم یعنی به روز گزارشات‌مان را می‌گیریم و بررسی می‌کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمامی داروخانه ها، مراکز عرضه لوازم پزشکی، لوازم آرایشی و بهداشتی را سعی می‌کنیم روزانه رصد و بررسی کنیم.

صالحی اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ مورد بازرسی طی گشت مشترک در استان داشتیم، محل‌های توزیع و عرضه را بازرسی می‌کنیم. قرار است تیم‌های ثابتی را در محل‌های توزیع قرار دهیم که هیچ گونه عرضه خارج از شبکه را نداشته باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اکیپ‌های نظارت و بازرسی متشکل از دستگاه‌های نظارتی، صنعت و معدن، تعزیرات، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همچنین از نیروی انتظامی هستند که در مرکز استان ۳ اکیپ و هر شهرستان یک اکیپ قرار دادیم.

وی بیان کرد: ۲۸ مورد تخلف در داروخانه ها، لوازم و تجهیزات پزشکی و آرایشی بهداشتی استان کهگیلویه و بویراحمد و ۲ مورد پلمپ تجهیزات پزشکی در شهر یاسوج داشتیم.

صالحی اظهارکرد: از ۲۸ تخلف در استان، ۱۱ مورد در شهرستان گچساران و باشت، ۱۲ مورد در شهرستان دنا و بویراحمد و ۵ مورد در شهرستان کهگیلویه بوده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار