تاریخ انتشار:۱۵:۵۳ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: مشمولان طرح استخدام نهضت سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد باید هنگام نام نویسی در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر خود را نیز ارائه دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون مشمولان طرح استخدام نهضت سوادآموزی در این استان همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

هادی زارع پور اظهار داشت: مشمولان طرح استخدام نهضت سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی www.hrtc.ir از ۱۰ تا ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۸ نام نویسی کنند.

وی افزود: جزئیات و دیگر اطلاعات در مورد این آزمون از روز پنجشنبه هشتم اسفندماه ۱۳۹۸ بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار گرفته است.

زارع پور بیان کرد: افرادی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند که سابقه تدریس بین سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۲ را داشته و پرونده آن‌ها نیز از سوی سازمان نهضت سوادآموزی کشور تأیید شده باشد.

وی عنوان کرد: مشمولان طرح استخدام نهضت سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد باید هنگام نام نویسی در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر خود را نیز ارائه دهند.

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال در کهگیلویه و بویراحمد ۹۲.۷ درصد است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.