تاریخ انتشار:۱۳:۱۸ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: تیمی که روزگاری داعیه حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را داشت اکنون در گروه خود در لیگ دسته دوم کشور تقریبا وضعیت خوبی ندارد و در رده پنجم قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حال رقابت با سایر تیم‌ها از استان‌ها و شهرهای مختلف کشور است.

با نگاهی به تیم‌های همگروه نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور درخواهیم یافت که قدمت تیم نفت از بسیاری تیم‌های هم گروه خود بسیار بیشتر بوده و به عبارتی تیم نفت از بسیاری رقبای خود در فوتبال کشور ریشه دارتر است.

 

تیمی که روزگاری داعیه حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را داشت اکنون در گروه خود در لیگ دسته دوم کشور تقریبا وضعیت خوبی ندارد و در رده پنجم قرار گرفته است.

به گزارش فارس از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و همچنین ورزش و جوانان و صد البته نماینده ذی‌نفوذ این شهر که در دو مجلس گذشته ریاست کمیسیون بودجه را بر عهده داشت انتظار می‌رفت به کمک تیم نفت شتافته و آرزوی دیرینه مردم و هواداران فوتبال این شهر را برآورده کنند که چنین نشد و امسال نیر از نتایج تیم آن گونه که پیداست نباید انتظار شاهکار و صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را داشته باشیم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این دوره از مسابقات با انجام 20 دیدار، 7 پیروزی، 7 باخت، 6 تساوی و با کسب 27 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.

 تیم نفت و گاز گچساران در هفته نخست  به مصاف شهدای بابلسر رفت که در این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

 در هفته دوم دور برگشت رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران میزبان بعثت کرمانشاه بود که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

 در هفته سوم لیگ دسته دو فوتبال کشور، نفت و گاز گچساران به مصاف ملی حفاری اهواز رفت که در این دیدار تیم حریف با کسب نتیجه 2 برصفر نفت و گاز گچساران را شکست داد.

در هفته چهارم لیگ دسته دو فوتبال، نفت و گاز گچساران به مصاف سردار بوکان رفت که این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان یافت.

 

 در هفته پنجم تیم نفت و گاز گچساران میزبان ایرانجوان بوشهر بود که در این مصاف با کسب نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت.

در این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در گروه B با تیم‌هایی همچون پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.

 به گزارش فارس، مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.

در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.