کد خبر: ۱۵۱۱۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۴۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پیامی به هوادران خود توصیه کرد به هیچ وجه تحت تأثیر احساسات و احیانا نیش و طعن مخالفان قرار نگیرند و منتظر اعلام صدور نظر مراجع ذیصلاح در خصوص انتخابات باشند و هرآنچه اعلام گردد برای همگان اتمام حجت است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پیامی به هوادران خود توصیه کرد به هیچ وجه تحت تأثیر احساسات و احیانا نیش و طعن مخالفان قرار نگیرند و منتظر اعلام صدور نظر مراجع ذیصلاح در خصوص انتخابات باشند و هرآنچه اعلام گردد برای همگان اتمام حجت است.

متن کامل پیام عدل هاشمی پور به شرح زیر است: 

خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که پس از توفیق خدمتگزاری در دور دهم نمایندگی مجلس شورای اسلامی، انتخابات دور یازدهم نیز با حضور و شکوه مردم در پای صندوق‌های رأی برگزار گردید.

لازم می‌دانم مجددا از همه مردم و مسئولان نظارتی، امنیتی، اطلاعاتی و اجرایی قدردانی نمایم.

به اطلاع عموم حامیان خود به ویژه آنانی که به استناد مشاهدات خود، کلیپ‌های منتشره و احیانا شنیده‌ها بر این باورند که روند اخذ رأی با اشکالاتی مواجه بوده است و نظر به اینکه گویادر فضای مجازی جهت اعتراض به این امر فراخوان به تجمع جلوی فرمانداری مشاهده شده است متواضعانه به اطلاع می‌رساند:

آنچه برای اینجانب بر هر امر دیگری ارجحیت دارد رعایت مر قانون، حفظ نظم، امنیت، آرامش مردم و همکاری با نیرو‌های نظامی، امنیتی، نظارتی، اطلاعاتی و اجرایی است؛ بنابراین به همه این عزیزان اطمینان خاطر می‌دهم که دغدغه‌های آنان پیرامون چگونگی اجرای انتخابات از مسیر قانونی و ذیصلاح در حال پیگیری است که قطعا نتیجه حاصله به اطلاع عموم خواهد رسید لذا از حامیان شریف، فهیم و ولایتمدار خود خصوصا جوانان در شهرستان‌های ۴ گانه خواهانم که به هیچ وجه تحت تأثیر احساسات و احیانا نیش و طعن مخالفان قرار نگیرند و منتظر اعلام صدور نظر مراجع ذیصلاح در خصوص انتخابات باشند و هرآنچه اعلام گردد برای همگان اتمام حجت است.

از صبر و بردباری همه شما خوبان سپاسگزارم و آن را سرمایه‌ای ماندگار برای خود می‌دانم.

عدل هاشمی پور خادم مردم
 

۹۸/۱۲/۴

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
M.A
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
حاجی خدایی چرا قسم دروغ.چرا فریب؟مردم میگن کارت هدایات سی تومان رود بجای پانصد.دیگه عادی شده برات
هدایت.سیاوشیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
باعرض سلام...واقعییتش دهدشت حقش این نیست که حالا هست..هاشمی خوب فعال بود لاکن اقبال مردمی نداشت...تحریم باعث بدی معیشت شد وگناهش بگردن نماینده هاافتاد وهاشمی هم مهره سوخته تیریم شد...موفق باشد.......
سید مجتبی مشیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
بسم الله الرحمن الرحیم :
ان الله لایخفی علیه شی فی الارض ولا فی السماء
هیچ چیزی در آسمانها و زمین از خداوند منان پوشیده نیست، خداوند منان بر اعمال ماانسانها کاملا واقف وآگاه است، حاج هاشمی بزرگوار این انتخابات که نتیجه پیروزی حضرت حجه السلام حاج آقا موحد گردید ، هرچند حضرتعالی یک طرف قضیه رقابت بودی و ظرف این چهار سال گذشته باتمام توان واخلاص لحظه ای از پیشرفت این حوزه انتخابیه غافل نشدیدخداوند منان اجر عظیمی برای شما وخانواده مکرمتان که باصبروحوصله همراهیتان می کردندنصیبتان خواهد کرد.
لذا نتیجه این رقابت را هر انسان عاقلی باید ابتدا به شماتبریک وتهنیت بگوید زیرا صمیمی ترین رفیق شما که سالهای جوانی با هم سپری کردیدوقلبا از هر کس دیگری همدیگر را دوست دارید رای بیشتری اخذواریکه خدمتگزاری به همشریان رانصیب شد ، انشاء الله که اجازه کینه ای که مطمئنا نه از ناحیه شخص شما بلکه احتمال دارد توسط عده ای سود جو اطراف به قلبتان راه نداده وبا نهایت خوشحالی به حاج آقا موحد تبریک و جهت به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام که در تاریخ عمر حضرتعالی ثبت شده اند به کمک همدیگر به اتمام برسانید . من الله التوفیق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
ضمن تشکر از زحمات سرذار ولی به خدا تاریخ شما را نخواهد بخشید که در سیاست ورود نکردید در عزل و نصب فرماندار و بخشداران دخالت نکردید و نهایت این شد که در سوق که 5هزاز جمعیت ندارد 9 هزار رای به صندوق وارد می شود در داخل حوزه های انتخابی به آشکار خرید رای و فکر می شود و سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و نظامی کاملا بی تفاوت می گذرد طرفداران سردار مورد حمله قرار می گیرند از جمله آقای پرهیز تا رعب به اردوگاه ایشان وارد و خود تخلفاتشان را انجام دهند ......

اگر وجدان و انصافی باشد نه این انتخابات بود و نه این آقا نماینده اکثریت مردم کهگیلویه هست و در دور های قبل هم نبوده
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
اما باید این نکته مهم مورد توجه قرار گیرد که جدا از بحث حضور موحد در انتخابات، مردم کهگیلویه دست به کاری شگفت زدند و این بیانگر رشد درک و فهم این مردم است که دست رد به سینه افرادی زدند که قصد رواج سنتی در شهرستان را داشتند که شاید عواقب آن تا سالهای سال گریبان مردم را می‏گرفت. سنتی که هم توهین بزرگی به فهم مردم کهگیلویه و هم اجازه رشد افراد کارآمد، جوان، علمی و متعهد در کهگیلویه را نمی‏ داد و تا سالیان سال افرادی بی سواد و ثروتمند برای مردم تصمیم گیری می کردند. پس باید جشن پیروزی را ما برای این عزت بگیریم نه فقط حضور موحد، افراد زیادی هستند که میگویند در 20سال نمایندگی آقای موحد کاری برایشان صورت نگرفته، هرچند این نشان از دیدگاه شخصی بودن کارهای نماینده دارد ولی همین که این افراد حاضر شدند این دید خود را گنار گذاشته و هم بار دیگر بدون هیچگونه چشم داشتی (کارشخصی) به موحد رای دهند این خود نشان از پیروزی افکار مثبت دارد و باید ما بیشتر به این بنازیم و از این خوشحال باشیم. انشاالله که لطف خداوند شامل حال موحد شد، ایشان هم جهت قدردانی از این مردم تمام تلاش خود را داشته باشند تا در 4 سال آینده برای بیکاری جوانان، مشکلات اقتصادی و نبود امکانات رفاهی مردم، قدمی مثبت برداشته شود..
امین شهبازیان
5 اسفند 98
دشمن زیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
عدل هاشمی توهم زده قطعا ایشان این متن را ننوشته چون سواد ندارد و هر گز توان علمی ندارد که چنین بنویسد ایشان باید با هر دم و بازدم هزار بار خدا را شاکر باشد اگر بعد از اتمام نمایندگی زندان مرود که البته خواهد رفت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین