تاریخ انتشار:۱۷:۰۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
فرماندار گچساران:
عصر دنا: وی ابراز کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر کار برگزاری، نظارت و امنیت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای را در این شهرستان انجام می‌دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فرماندار گچساران با بیان اینکه حضور شهروندان گچسارانی در پای صندوق‌های رای گیری چشمگیر است گفت: انتخابات با امنیت و آرامش در فضایی آرام در این شهرستان در حال برگزاری است.
 
 علی خوان پایه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق رای موجب عزتمندی و اقتدار کشور و خار چشم دشمنان شد.

وی بیان کرد: روند اخذ رای با نظارت مستمر ناظران، هیات‌های اجرایی و نمایندگان فرمانداری در ۱۰۵شعبه اخذ رای در حال انجام است.

خوان پایه اظهار داشت: تاکنون گزارشی در خصوص بروز تخلف در شعبه‌های اخذ رای گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در برخی از شعب اخذ رای مشکلاتی وجود داشت که با حضور به موقع نیروی انتظامی امنیت برقرار شد.

وی ابراز کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر کار برگزاری، نظارت و امنیت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای را در این شهرستان انجام می‌دهند.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه صلاحیت ۹نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت از سوی هیات نظارت تایید شده گفت: طی روز‌های اخیر چهار نفر انصراف دادند و اکنون پنج نفر برای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.