کد خبر: ۱۵۰۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۵۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: کاندیدای اصلاح‌طلب شهرستان‌های بویراحمد و دنا با اشاره به محرومیت‌ها گفت: عقب ماندگی کهگیلویه و بویراحمد غیر قابل تحمل است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یاسوج پایتخت طبیعت ایران یک روز حماسی و ماندگار را با استقبال پرشور و گسترده هواداران انتخاباتی پشت سر گذاشت و امروز مردم این شهر نشان دادند که به دنبال خلق حماسه در روز دوم اسفند هستند.

مردم شهر یاسوج و روستاهای اطراف، پیر و جوان، زن و مرد ساعت‌ها در خیابان‌های شهر یاسوج و در ستادهای چهارگانه رقبا شور و هیجان خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش فارس؛ محمد بهرامی یکی از کاندیداهای انتخاباتی ضمن ابراز خوشحالی از خیل جمعیتی که ساعت ها منتظر او ماندند اظهار کرد: ستاد ما یک ستاد مردمی است که نخبگان و جریان‌های فکری مختلف و قشرهای محروم در آن حضور دارند که می‌خواهند مدیریت را به شایسته‌ها واگذار کنند پس این جایگاه نخبگان و شایستگان است.

بهرامی ادامه داد: پس به همت شما راه را برای نخبگان و شایستگان باز خواهیم کرد لذا نخبگان و شایستگان در این استان شهروندان درجه یک هستند که جامعه باید به آنها تکیه کند.

بهرامی گفت: چرا امروز این جمعیت استقبال کردند به خاطر این است که کاندیدایشان اعداد و ارقام را می شناسد،کار بلد است، توانمند است، شاخص ها و مولفه‌ها را می‌شناسد، دوستان حقوق شما در همین شاخص‌ها و ضرایب ضایع شده است و مسولان و نماینده ما علمی در این شاخص ها ندارد، چه در سطح کلان و چه در سطح استان با باز کردن و جابجایی آنها از حقوق شما دفاع خواهم  کرد.

وی اظهار داشت: چند بار رقبای خودم را برای مناظره دعوت کردم و هدفم این بود که یکی از شاخص‌ها رابه آنها بدهم تا تجزیه و تحلیل کنند و ببینم آیا از عهده این کار بر می‌آیند، من شعار نمی‌دهم و با عملکرد با شما صحبت می‌کنم، من امتحان پس داده هستم و هیچ کدام از رقبای من از عملکرد من نمی‌توانند خرده بگیرند.

وی گفت: حضور شما ما را به یاد روزهایی می‌اندازد که در سالن‌های شهر برنامه‌های شادی برای شما داشتیم بعضی ها سوال می‌کنند که آیا در این شرایط سخت می توانید کار انجام دهید باید بگویم که من در شرایطی بسیار سخت کار کردم و از مردم نمره قبولی گرفتم، بعضی ها می‌گویند آیا تضمینی هست که مثل قبل نمره قبولی بگیرید که باید عرض کنم  تخصص، تجربه و توانمندی من بالاتر رفته و این مردم مرا برای حضور در عرصه ملی آماده کرده‌اند و مطمئن باشید هیچ دولتمردی نمی تواند در رابطه با نیاز و مشکلات شما من را دور بزند.

وی گفت: منزلت و شأن هنرمندان را ارج می‌نهم و در رابطه با نیازهای مالی آنها طرح و برنامه دارم، جامعه نیاز به نشاط و شادی دارد و نباید افسرده و پژمرده باشد، جامعه ای خوشبخت است که شادی و خوشحالی بر لب مردمان آن جامعه باشد کسی که صادقانه از حقوق و آزادی شما، توسعه پایدار شما دفاع خواهد کرد من محمد بهرامی هستم، بهرامی صدای شما مردم خواهد بود در خانه ملت و دفاع از حقوق مردم.

بهرامی در ادامه گفت: من نیامده‌ام تا جیب خودم و بستگانم را از رای شما پر کنم آمده‌ام تا مرهمی باشم بر زخم های شما، وای بر من اگر بخواهم به این اعتماد و امانت  شما خیانت کنم اگر قرار بر خیانت بود در زمان شهرداری که امتیازهای زیادی در دست داشتم رای شما را در ادوار گذشته می‌خریدم از همین جا با شما پیمان می‌بندم که فریاد صداهای خفته شما در گلو باشم و به عنوان فرزند شما به عنوان نماینده ای در شأن و منزلت شما باشم و عقب ماندگی استان را تحمل نخواهم کرد.

وی گفت: نمایندگان قبلی باید به مردم جواب دهند که آیا برای مردم برنامه‌ای داشته‌اند و آیا برنامه ریزی می‌دانند اینها دانش و تخصص و برنامه مرتبط با آن را نداشتند.

بهرامی گفت: ما در بحث جنسیت‌ها از حقوق زنان دفاع خواهیم کرد وحقوق آنها را به رسمیت خواهیم شناخت، رقابت در بین جریان‌ها وجود دارد ولی بعد از رقابت هر جریانی موفق شد متعلق به همه جریان‌هاست و قطعا من از دوستان اصولگرا در بهترین پست‌ها استفاده خواهم کرد، تحقیر بویراحمد را به قیمت آبرو و جانم تحمل نخواهم کرد و قول می دهم که از این انتخاب خودتان پشیمان نخواهید شد و قول می دهم این عزت وسربلندی را به شما باز خواهم گرداند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
انشالله دور بعد .....
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.