کد خبر: ۱۵۰۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۴۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور در انتخابات حوزه تهران کنار کشید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ستار هدایت خواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد رسما از حضور در رقابت‌های انتخاباتی در حوزه انتخابیه تهران کناره‌گیری کرد.

در متن پیام هدایتخواه آمده است: با عرض سلام و ادب محضر ملت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم عزیر و شریف زادگاهم بویراحمد و دنا

به استحضار می‌رساند از آنجاکه بنا بر اصول مسلم انقلابی و اعتقادی‌ام، تکلیف اصلی و محوری خود را انجام اقدامات تربیتی و فرهنگی در بطن جامعه می‌دانم، بنایی بر حضور در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدا نداشتم؛ با این حال متعاقب اصرار مردم عزیز بویراحمد و دنا، با هدف و انگیزه ایجاد وحدت میان نیروهای انقلابی پذیرفتم که وارد این فرایند شوم.

در این راستا، هر چه در توان داشتم به‌کار بستم تا پیکره‌ی واحدی از خواص انقلابی در کنار یکدیگر قرار گیرند که متأسفانه بنابر دلایلی، این مهم حاصل نشد.

آنهایی که با آرایش مردمی انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در این دوره آشنایی دارند می‌دانند که در صورت حضور اینجانب در این حوزه، پیروزی بسیار محتمل بود، ولی از آنجا که هدف غایی من در این خصوص هیچ‌گاه صرف پیروزی نبوده است، عطای این پیروزی را که متأسفانه در این دوره به بهای گزافی از کینه‌ها و اختلافاتی حاصل می‌شد و سر منشأ بحران و از هم گسیختگی اجتماعی منطقه و مردمم می شد، به لقایش بخشیدم.

بر این اساس علی‌رغم اصرارها به‌ویژه از سوی توده‌های مردم، جوانان و بزرگان طوایف و ایلات و گروه های سیاسی منطقه تصمیم گرفتم در انتخابات دیار خویش کاندیدا نشوم و البته همچنان منت‌دار این سیل محبت‌ها هستم و خواهم بود.

از سویی برخی خواص جریان انقلابی و نیز برخی گروه‌ها و جریانات مردمی تهران با توجه به دو دوره سابقه نمایندگی اینجانب در مجلس و تجربیات کسب‌شده که می‌توانست در این مرحله حساس به تصمیمات انقلابی و مدیریتی کشور کمک کند مرا متقاعد به ثبت نام در حوزه انتخابیه تهران کردند.

اینجانب متعلق و باورمند به جریان انقلابی هستم و در چارچوب‌های همین جریان وارد مراحل انتخاب برای فهرست نهایی شدم.

می‌دانید و می‌شناسیدم که اهل لابی‌های رایج نیستم و روحیه روستایی و عشایری‌ام هم اجازه نمی‌دهد که به طرق‌های متداول وارد برخی رایزنی‌ها شوم؛ با این حال تعدادی از شخصیت‌ها و بزرگان انقلابی به اینجانب محبت داشتند و تا مراحل نهایی فهرست‌های انتخاباتی بنده را نیز در لیست نیروهای انقلابی جای دادند.

در نهایت امر با توجه به وجود برخی دلایل در لیست نهایی مزبور قرار نگرفتم که البته با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات و بر اساس مصلحت، درصدد بیان ضعف‌ها و نادرستی‌های مسیرهای فهرست‌نویسی نیستم. 

به‌رغم محبت برخی بزرگان انقلابی که بنده را در لیست‌های نهایی خود قرار داد‌ه‌اند و با عرض تشکر و پوزش از محضر آنان، با توجه به هدف و انگیز‌ه‌ای که در ابتدا نیز به آن اشاره شد که همانا حفظ وحدت و انسجام میان نیروهای انقلابی است، انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام می‌دارم.

همچنین ضمن دعوت از عموم مردم برای خلق یک حماسه پرشور در انتخابات دوم اسفند ماه و دقت و همت برای انتخاب نیروهای ولایی، انقلابی، دلسوز، شجاع و کارآمد، امیدوارم که ماحصل این انتخابات پیروزی مردم و انقلاب باشد.

ستار هدایت خواه

30 بهمن 1398

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
به نام خدا
خیلی برای ما خوشحال کننده بود که مردی توانمند، ولایت مدار،انقلابی، به دوراز حاشیه، متدین، متخصص، پاکدست، باتقوا، از دیار بویراحمد ودنا برای نمایندگی مجلس درتهران ثبت نام کرد.
وخيلي ناراحت کننده وغم انگیز بود زمانی که ضعف نیروهای به ظاهر انقلابی رادر لیست اصولگرایان وجبهه پایداری دیدیم.
در زمانی که باید لیستی قدرتمند ونترس وشجاع در این عصر، که زالوصفتها، چهاردرصدی ها، ستون پنجم صهيونيست، در داخل کشور افتاده اند به جان مردم عزیزی که در تمام عمر انقلاب جان بر کف ایستادگی کردند، اما متاسفانه شاهد ارایه لیستی نه چندان قوی وکارا ازبه ظاهر اصولگرایانی باشیم که خود به نوعی چه عامدانه چه سهوا با این لیست دنبال رو اهداف دشمنان قسم خورده ی اسلام وايران باشند.( البته منظور ما کل لیست نیست بلکه تعدادی از افراد که بود ونبودشان فرقی به حال مجلس نداره مثل....)
یعنی افراد دخیل در ارايه این لیست سخنان معاندین قسم خورده اسلام همچون راديوفردا را درمورد حاج ستارهدایتخواه ندیدند که ایشان را دردوره ی که به مجلس راه نیافت تعبیر به استاد بزرگ مجلس وپيشانيه اصولگرایان
نامیدند.
معاندین به خوبی در خارج این شخصیت تاثیرگذار راشناختند. اما درداخل یک عده که حاج ستار با منافعشان سازگاری نداشت را درلیست نهایی اصولگرایان به سرلیستی قالیباف و جبهه پایداری قرارندادند تا این دوره نیز ظرفیت بزرگی همچون حاج ستار خانه نشین شود.
.
کسی که ميتوانست با نفس گرم و آتشین خود اتشی باشدبرجان دولت ناکارامدتدبیر واميد.
.
دولتی که در نبود جریان انقلابی در مجلس تا توانست مانند خوره به جان مردم افتاد.
دولتی که رییسش مردم را احمق فرض میکندودرشب میلاد پیامبر باهدفی کاملا مشخص به یکباره با آنهمه فشارها وتورم بنزین را300 برابرگران میکند وبعد اعلام میکند من صبح از خواب بيدار شدم دیدم بنزین گرون شده.
ودر اين بين نه تنها نماینده ی در مقابل این دولت قدعلم نمیکنه بلکه درجلسه سه قوه بادولت همراهی میکنن. واز این دست موارد دراين مدت زیاده.و......
کاربران محترم ببخشید طولانی شد. خلاصه اینکه خدا ان شاالله آقای هدایتخواه را برای روزی حساس تر ذخیره بکنه وهرجاهستن موفق باشن.
.
( راستی کاربران محترم دقت بکنید ببینیددولتیها تا دیشب وجود ویروس کرونا روصددرصدتکذیب میکردن اما يه دفعه دوروز مانده به انتخابات ميگن کرونا باعث مرگ دونفر شده. نميدونم ولی فک کنم اینم کار دولته تا مردم از انتخابات ازترس کرونااستقبال نکنند. ولی ان شاالله ما بااستقبالمون تودهنی محکمی به این دولت ضد اسلام میزنیم )

والسلام علیکم ورحمت الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
متن استعفا کاملا متناقض هست!
به دعوت مردم ، اختلافها ، بزرگان .... و اخرش هم چون خودش در لیست های انقلابی جای نداشت بدون حمایت از لیستهای وحدت به سبک احمدی نژاد عرضه را ناگزیر ترک کرد!
فردا که قالیباف برای رییس جمهوری ثبت نام نکرد نبینم ستاد برای ایشان بزنی چون تو لیاقت انقلابی بودن را ندارید! همان احمدی نژاد برای شما بس است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار