تاریخ انتشار:۰۰:۳۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
رئیس اتحادیه مشاوران املاک یاسوج خبر داد
عصر دنا: رئیس اتحادیه مشاورین املاک و خودرو کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نیمه دوم امسال قیمت در معاملات مسکن ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است و پیش بینی می شود که تا پایان سال افزایش نرخ مسکن نداشته باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

"عنایت رضایی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به وضعیت بد اقتصادی حاکم بر کشور مردم توان خرید املاک را ندارند و همین عامل باعث رکود بازار و کاهش قیمت در بازار شده است.
وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا شهریورماه افزایش قیمت چشمگیری در معاملات مسکن داشته ایم اما از شهریور ماه به بعد قیمت در معاملات مسکن ۳۰ تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است و پیش بینی می کنیم که تا پایان سال افزایش نرخ مسکن نخواهیم داشت.
رئیس اتحادیه مشاورین املاک و خودرو کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عرضه در این صنف زیاد و تقاضا کم است، بیان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، وضع کسب و کار مشاورین املاک خوب نیست.

برچسب ها: عنایت رضایی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.