تاریخ انتشار:۰۲:۴۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت: برای عوامل و امران قطع درختان در یکی از خیابان های شهردوگنبدان پرونده تشکیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امیر حمزه بازیار در گفت گو با خبرنگاران افزود: پس از گزارش قطع درختان بلوار اصلی در کوی سه راهی شهر دوگنبدان از سوی نیروهای شهرداری برای تسهیل تبلیغات ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات مجلس بلافاصله پیگیری از سوی مراجع فصایی شروع شد.
وی بیان کرد: این اقدام در راستای فعالیت انتخاباتی برای یک نامزد خاص انجام شده که بررسی دلایل این تخلف در حال پیگیری است.
بازیار اظهار داست: عاملان و مرتکبان بزه قطع درخت شناسایی و برای انان تشکیل پرونده شده است.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت: تشکیل پرونده بر اساس ماده یک قانون گسترش فضای سبز و ماده ۶۸۶ قانون مجازات اسلامی فصل مجازاتهای تعزیری انجام شده است.
وی افزود: دستور جلوگیری از قطع درختان در دیگر نقاط شهر نیز صادر شده است.
بازیار تصریح کرد: بزودی نتیجه بررسی این پرونده به اطلاع عموم مردم می رسد .

منبع: ایرنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.