تاریخ انتشار:۱۰:۳۷ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
محمد داوودی
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد موحد به قول خودش نام آشنایی برای مردم کهگیلویه است و شاید هیچ کس نمی داند منظور موحد از ایراد این حرف چیست ؛ کهگیلویه رنجور و بیمار و توسعه نیافته است و قطعا در همه این معضلات یک نام نیز همواره وجود دارد ؛ "محمد موحد"؛ روحانی که هیچ چیزی از علم و توسعه نمی داند و اساسا نمی داند چنین مفاهیمی مربوط به کدام شاخه از علم است ، وی هر چه از لابی و لابی گری و شخصی گرایی می داند و اتفاقا شهره عام و خاص است همان اندازه و شاید بیشتر با مفاهیم توسعه زا بیگانه است حق هم دارد ...

موحد هر چه باشد یکی از بانیان دو قطبی ثلاث و بویراحمد است ؛مرزبندی چابش زایی ای که توسعه را گرفت ، اختلافات را عمیق کرد ،استعداد ها را سوزاند و هر چند وی خود بزرگترین بهره بردار این تقسیم بندی بدشگون است اما با تمام قدرت بهترین استعداد ها و نخبگان را به همین بهانه سوزاند.

در زیر به برخی بی مهری های این روحانی قدرت طلب و مدعی نسبت به بخش ثلاث اشاره می شود تا شاید مردم بدانند برای چه کسی و چرا گاهی فریاد می زنند؛

۱_دو شهرستان لنده و بهمیی گرمسیر در دوران نمایندگی علی محمد بزرگواری به شهرستان ارتقا یافتند این یعنی برای محمد موحد مهم نبود حداقل برای این حوزه یک شهرستان اختصاص دهد و جالب است بدانید وی ۲۰ سال نماینده مردم بود ؛ به نظر شما اسم این اهمال و سهل انگاری جز خیانت چیزی دیگری می تواند باشد؟


۲_وقتی علی مژدهی پور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور عزم خود را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی جزم کرده موحد نه تنها طاقت نیاورد بلکه با تحریک فیاض بخش دیگر چهره مدعی وی را بر علیه مژدهی پور تحریک کرد تا برای علیمحمد بزرگواری در قلعه رئیسی زادگاه علی مژدهی سخنرانی کند ؛ بفرمایید اسم این اقدام چه می تواند نام بگیرد؟

۳_دوره بعد علی مژدهی پور این بار اما فیاض بخش اقدام به ثبت نام کرده و رقیب بزرگواری شد و باز هم بدانید محمد موحد نه تنها سکوت کرد که با حمایت پنهانی از بزرگواری اجازه نداد این چهره علمی حوزه ثلاث به توفیق برسد همان گونه که با مژدهی پور همین کار را کرد.*

۴_شاید ضربه اساسی را نه تنها به توسعه ثلاث و حوزه دشمن زیاری محمد موحد زد که عملا و صراحتا بدون توجه به معیارهای توسعه زا با احداث سد کلات به دلایل کودک پسند مخالفت کرد و همین اقدام کهگیلویه بزرگ و حوزه محروم دشمن زیاری را صدها سال از قافله توسعه عقب انداخت.

۵_نام محمود رضا ضرغامی نامی آشنا برای ایل طیبی و بهمیی است ؛ چهره ای که همواره همگان دوست می داشتند وهر بار در آستانه حضور در مجلس شورای اسلامی بود باز هم محمد موحد اجازه نداد ؛ یکی بار با رایزنی گسترده با رد صلاحیت وی ، یک بار با تحریک و تشویق هواداران علی مژدهی و قبل از آن حمایت از علی مژدهی که شانس اندکی برای رفتن به مجلس داشت در رقابت با ضرغامی و کمک به کشت زر نماینده فعلی بهبهان و دوست سابق موحد؛ مردم مظلوم ثلاث بگویید اسم این کارها چیست و چه اسمی برازنده این اقدامات است؟

شش دلیل مهم برای طرد محمد موحد از نگاه مردم طیبی ،بهمیی و دشمن زیاری کافی است چرا که اگر قرار باشد تمام بی مهری های موحد نسبت به این مناطق را به رشته تحریر در اورد دفترها لازم است و قلم های بسیار....؛ پس شما را ملتمسانه دعوت به تامل و تفکر در این گفتار کوتاه می کنم باشد که عبرت گرفته و بهترین تصمیم را برای آینده خود با نگاه به گذشته اتخاذ کنید.


خدایا کمکمان کن تا سرنوشت خویش را بهترین شکل ممکن رقم بزنیم.

برچسب ها: موحد ، عصردنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.