تاریخ انتشار:۲۳:۲۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
در جمع جامعه مهندسین مطرح شد
عصر دنا: مهدی روشنفکر گفت: درست است خیلی از سیاسیون پول پاشی را انجام می دهند و من این را تایید یا تکذیب نمی کنم اما نباید به نام امام و انقلاب بر علیه امام و انقلاب استفاده می کنند،کسانی که بحث انقلاب گری را مطرح می کنند به سوابق من در حوزه مدیریتی و دفاع مقدس سری بزنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
نشست هم اندیشی مهدی روشنفکر نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با جمعی از جامعه مهندسین در شهر یاسوج برگزار شد.

مهدی روشنفکر گفت:جا دارد از جامعه مهندسین که این همایش باشکوه را تدارک دیده اند تشکر کنم، چون در آستانه چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی قرار گرفتیم یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی می‌داریم.

روشنفکر افزود: درست است که شما مهندسین بر مبنای محاسبه کارتان برنامه ریزی می‌کنید و خالق خیلی از کار‌هایی هستید که در اختیار بشر قرار گرفته است، اما همانطور که در کار‌ها شما مبنا را به انداره گیری می‌کنید، توقع دارم که در بعضی از مناسبت‌ها نیز این اقدام دقیق را انجام دهید. توقع دارم که بحث روشنگری را شما دنبال کنید و گسترش دهید.

وی در ادامه گفت:اجازه ندهیم که دوباره زر و زور بر افکار مردم غلبه کند، لذا مهندسین باید کاری را که یک انسان به دیگر هم نوعان خود احساس می‌کند شروع کنند، و باید منویات مقام معظم رهبری را پیگیر باشیم، در رابطه با فقر و بیکاری و خودکشی که خیلی از این مشکلات به سوء مدیریت داخلی است.

روشنفکر افزود: ما و شما می‌توانیم در حوزه مدیریت استان تغییرات ایجاد کنیم که قطعا می‌توانیم این کار را انجام دهیم، سالهاست که کسانی بر حوزه مدیریت شهری چنگ انداخته اند و حاضر نیستند صدای این مردم را بشنوند.

این نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از منشور‌های ندای وحدت مخالفت با طرح سردسیر و گرمسیر است مخالف علیا و سفلی بودن است.

روشنفکر در ادامه گفت: درست است خیلی از سیاسیون پول پاشی را انجام می‌دهند و من این را تایید یا تکذیب نمی‌کنم، اما نباید به نام امام و انقلاب بر علیه امام و انقلاب استفاده می‌کنند، کسانی که بحث انقلاب گری را مطرح می‌کنند به سوابق من در حوزه مدیریتی و دفاع مقدس سری بزنند.

وی ادامه داد: هزینه‌ای که بر دوش مردم گذاشتید و از نردبان مردم بالا رفتید ضررش بیشتر از نفع بوده است بنا ندارم که در این چند روز بد اخلافی انتخاباتی را دنبال کنم بخاطر رفاه حال مردم و ایام دهه فجر این بد اخلاقی‌ها را کنار بگذریم.
برچسب ها: مهدی روشنفکر
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.