کد خبر: ۱۴۹۵۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۳۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: سخنگوی حاج نادر منتظریان در جوابیه‌ای به مطلب «یک اصلاح‌طلب سخنگوی اصولگرایان بویراحمد و دنا شد/ اختلاف شدید فکری نادر منتظریان و هدایت خواه!» واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سخنگوی حاج نادر منتظریان در جوابیه‌ای در خصوص مطلب «یک اصلاح‌طلب سخنگوی اصولگرایان بویراحمد و دنا شد/ اختلاف شدید فکری نادر منتظریان و هدایت خواه!» برای عصردنا ارسال کرده که تحریریه این پایگاه خبری بر اساس رعایت اصول حرفه‌ای رسانه‌ای و آزادی بیان آن را منتشر و سپس در ادامه پاسخ تحریریه این پایگاه خبری آمده است.
 
مدیر محترم سایت عصر دنا
در خصوص متن شما چند نکته را به حضورتان تسلیم میکنم:
نکته اول: اینکه شما واژه تئاتر را درست ننوشتید که حتما ایراد تایپی بوده، شما حتی اصولگرایی را هم اشتباه نوشتید، درباره روزمه نه چندان قوی باید بگویم که متاسفانه شما اشرافی و شناختی نسبت به افراد ندارید، بنده رسانه شما رو به اسم ضرغام علیبازی در ذهنم بود، آن زمانی که اوج فعالیت رسانه‌ای در استان عزیزمان بوده و بنده در سن ۱۷ سالگی سردبیر یک نشریه بودم و اکنون هم در مقام موسس و مدیرعامل کمپانی آرخه یکی از بزرگترین کمپانی‌های سینما و تئاتر کشور می‌باشم که یکی از فعالیت‌های آن فعالیت قدرتمند تیم خبری آن است به نام آرخه نیوز. حتی یک سرچ در اینترنت هم برای آشنایی شما کافیست.
نکته دوم: اگر میخواهیم توان آدم‌ها را بفهمیم به جای دوری به مردم آدرس ندهیم، کافیست نگاهی به مسیر تبلیغاتی و رسانه‌ای کاندیدی که بنده سخنگوی آن هستم داشته باشید و سپس به سایر کاندیدای محترم که در این مسیر رقابت قرار دارند داشته باشند خوانندگان این پیام و خودشان قضاوت داشته باشند.
نکته سوم: در مورد اختلاف فکری جناب هدایت خواه و جناب منتظریان همین را بدانید کافیست که جناب هدایت خواه معرف بنده به جناب منتظریان بودند.
نکته چهارم: مسئله دیگر اینکه بنظر بنده دیگر اصلاح طلبی و اصولگرایی دیگر وجود ندارد، جناب منتظریان یک نگاه فراجناهی دارد، مکانی امن برای کسانی که توسعه می‌خواهند و دغدغه مردم را دارند، محلی امن برای راحت اندیشیدن، محلی امن برای پرواز خلاقیت و میدان دادن به نسل جوان، محل نجات مردم از نگاه‌های قومی و قبیله ای، محل امن اجماع طوایف و اقوام.
نکته پنجم: اصلاح‌طلبی به معنایی که مقام معظم رهبری هم فرمودند همان چیزی که هر مسلمانی باید همیشه دنبالش باشد اصلاح رفتارها، اصلاح روش‌ها، اصلاح دیدگاهها، اینکه مدام در حال اصلاح خودمان باشیم، اصلاً یک مسلمان مگر میتواند مسلمان باشد به دنبال اصلاح خودش نباشد، با این نگاه من قبول دارم. پی با این تعریف همه اصلاح طلبیم.
نکته ششم: درباره تخریب جناب هدایت خواه باید بگویم که بنده در دوره گذشته سخنگوی جناب زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا بودم و یک سخنگو وظیفه اش بیان دیدگاه‌های یک فرد و جریان است تا دیدگاه شخصی خود، هر دیدگاه هی بوده مطعلق به جناب زارعی بوده
نکته هفتم: من این رو هم صحیح نمیدانم که شما عکس شخصی من رو در صفحه شخصیم برداشته و به عنوان یک تصویر رسمی انتشار میدهید، این حرفه‌ای نیست، این تصویر جشن عروسی من بوده.
شما وقتی در رسانه اید یا باید حرفه باشید یا باید حرفه‌ای بشوید.
نکته هشتم: من به عنوان یک فعال فرهنگی، هنری و رسانه‌ای شما را دعوت میکنم به مردم بگوید به کسی رای دهند که برنامه اش از الان برای شما مشخص است.

با احترام
رحمان خوب زاده
سخنگوی حاج نادر منتظریان
کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا

پاسخ عصر دنا به جوابیه‌ی سخنگوی نادر منتظریان

در ابتدا باید گفته شود دیگ به دیگ می‌گوید روت سیاه! شما در متن جوابیه تایپ‌شده ارسالی خود کلمات (روزمه، فراجناهی، مطعلق) را اشتباه نوشته‌اید و به خاطر اشتباه تایپی مطلبی که در موبایل نوشته‌شده خرده می‌گیرید.

نکته اول: ما مثل برخی کاندیدا نیستیم که صرفاً بر اساس بیلان کاری که خود شخص می‌گوید یا ارائه می‌دهد قضاوت یا اعلام نظر کنیم.
 
جنابعالی مؤسس و مدیرعامل کمپانی آرخه هستید و می‌گویید یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های سینما و تئاتر کشور می‌دانید که بیایید این را باهم بررسی کنیم.

جناب مدیرعامل و... از همین‌جا به اطلاع شخص شما می‌رسانم در سایت کپمانی (آرخه نیوز) شما و تیم قدرتمند خبری که به رخ ما می‌کشید بیش از یک ماه است خبر جدید درج نشده!

در خصوص پیج اینستاگرام ۱۸۸ هزار فالور دارد که تعداد لایک‌های پست‌هایش به زور به ۵۰۰ لایک و نهایت ۸۰۰ لایک می‌رسد، درصورتی که اگر فالور‌های پیج شما فیک نباشند حداقل باید ۱۵ تا ۲۰ هزار لایک خور داشته باشد.

اصلاً آیا کمپانی آرخه نیوز شما از سایت جامع رسانه‌های کشور که مرجع صدور مجوز رسانه‌ها است، مجوز دارد؟ نگارنده جستجو کرده، ولی اسمی از رسانه شما پیدا نشد. اگر مجوز دارید منتشر کنید تا ما هم ببینیم.

اگر قرار بر مدیرعاملی و رزومه سازی باشد نگارنده می‌تواند در عرض یک ماه چندین موسسه مختلف ثبت و مدیرعامل و ... باشم و موسسه‌های خود را بین‌المللی معرفی کند، ولی آیا اگر من بگویم بین‌المللی هستم، واقعاً بین‌المللی می‌شوم!

ما نخواستیم این موارد را در مطلب قبل بیان کنیم، ولی چون جنابعالی اصرار بر رزومه خود نمودید ما هم مطرح کردیم، پس دیگه رزومه قوی خود را به رخ ما نکشید، ولی می‌توانید رزومه و بیلان کاری خود را به برخی کاندیدا‌ها نشان داده و هر دوره در انتخابات سخنگو کاندیدای شوید.

نکته دوم: شما در جوابیه خود گفته‌اید که رسانه شما را به اسم شخص دیگری می‌شناسم، در این خصوص شما با بیان این حرف سابقه خود را زیر سوال برده و خود را محکوم می‌کنید.

جنابعالی که خود را دارای رزومه قوی در رسانه می‌دانید، حتی خبر‌های سایت‌های استانی را چک نمی‌کنید، چراکه بیش از ۴ سال است مدیریت این سایت تغییر کرده و حتی بعد از انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، مدیرمسئول سایت عصردنا بازداشت می‌شود و این خبر در اکثر رسانه‌های مطرح استان منتشر شد.

نکته سوم: با توجه به ادعای شما مبنی بر اینکه هدایت خواه معرف شما به منتظریان بوده و همچنین در جوابیه خود نگاه و تعریف دکتر هدایت خواه درباره اصلاح‌طلبی را پذیرفته‌اید، یعنی شما از جریان اصلاح‌طلبی که کروبی و حجاریان، موسوی و دیگر سران جریان معروف به اصلاح‌طلبی اعلام برائت می‌کنید.

نکته چهارم: درباره تخریب هدایت خواه در دور قبل گفته‌اید که شما فقط سخنگوی زارعی بودید، پس تعریف و تمجید شما از منتظریان «جناب منتظریان یک نگاه فراجناهی دارد، مکانی امن برای کسانی که توسعه می‌خواهند و دغدغه مردم را دارند، محلی امن برای راحت اندیشیدن، محلی امن برای پرواز خلاقیت و میدان دادن به نسل جوان، محل نجات مردم از نگاه‌های قومی و قبیله ای، محل امن اجماع طوایف و اقوام.» نظر خود نادر منتظریان است.

با این وجود شما نه تنها استقلال فکری برای خود قائل نیستید، بلکه هیچ نظر و تحلیلی از خودتان ندارید و صرفاً یک بلندگو هستی که در هر دوره‌ای از انتخابات به طرف یکی از کاندیدا رفته و حرف‌های او را تکرار می‌کنید.
 
جوابیه ای به مطلب «اختلاف شدید فکری نادر منتظریان و هدایت خواه!» + پاسخ عصر دنا/ اعلام برائت از سران جریان اصلاحات و تغییر رویه سیاسی سخنگوی اصلاح طلب «منتظریان»
جوابیه ای به مطلب «اختلاف شدید فکری نادر منتظریان و هدایت خواه!» + پاسخ عصر دنا/ اعلام برائت از سران جریان اصلاحات و تغییر رویه سیاسی سخنگوی اصلاح طلب «منتظریان»
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
میدونم که نظرم رو نشون نمیدید ولی باز مینویسم!!
هرچند که ضعف سیاسی در دو طرف بیداد میکنه ولی هر سه کلمه فراجناحی، رزومه و متعلق رو در نامه درست نوشته بود!! و دستخطش بی نظیر بود، شما بی جهت غلط املایی گرفتید، که نشون میده چه اندازه عصر دنا به مهلکه خودش نزدیکه! خجالت میکشم یک رسانه استانم در دست بی سوادی مثل شماست
مدیر پایگاه

متن تایپ شده جوابیه توسط سخنگوی منتظریان ارسال شده و هیچ گونه تغییری در آن داده نشده است

پاسخ ها
محمدحسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
متن نامه کاملاً درست بود از نظر املایی!! عصر دنا هیئت تحریریه هم داره مگه؟؟ بعد از چند روز اومدم بررسی کردم دیدم همون اشتباهات رو دارید و اصلاح نکردید
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
اینکه سخنگو صرفا ابراز کننده ی تفکرات و ایده های کاندیده کاملا درسته و به معنی بلندگو بودن نیست چون صرفا مربوط به همان محدوده ی زمان که شخص در حال انتقال ایده های کسیه که سخنگو از طرف ایشان می باشد این به این معناست که شما همه نماینده ها ی اشخاص از جمله وکلا رو بفرمایید هیچ وقت اصیل نیستند یا بفرماید یک پچداور هیچ وقت فوتبال بازی نمی کنه یا خود شما فقط خبرنگاری و تحلیل گر نیستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
دوربعدی سخنگوی ستاد غریب پور باش آرخه نیوز...دکتر هدایت خواه اینقدرسست و منعطف است که سخنگوی ستاد زارعی را نادرمنتظریان معرفی میکند !!!!ادعای مضحکی است .البته با تاکید بر اینکه عصر دنا یا علیبازی فرقی ندارد در هر حال از آرخه نیوز و سخنگوی رنگ برنگ مشهور تر است
چرام
|
Germany
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
پول به شما بدن بعد وقنتون بگذارند کیف میکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
جوری نوشته اند کمپانی آرخه فکر کردم سایپا ،ایرانخودرو یا امرسان یا سامسونگ یا سروشه !!!!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.