تاریخ انتشار:۱۷:۱۳ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: کاندیدای انتخابات مجلس گفت:متاسفانه در شهرستان ما هنوز هم با وجود این‌منابع عظیم نفت و گاز فقر بیداد می کند ،اگر چه عدالت اجتماعی وجود ندارد و برخی از مادران و پدران این شهر شب ها در سطل های زباله دنبال تامین مایحتاج خود می گردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
بهنام همتی، کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در تشریح برنامه‌های خود در انتخابات امسال گفت:بنده به صورت مستقل به صحنه انتخابات ورود کرده ام، نه اصولگرا و نه اصلاح طلب هستم چرا که مرزبندی‌های سیاسی اینچنینی را اصلا قبول ندارم و نیز معتقدم تمام تلاشمان باید برای رفع تبعیض و نابرابری‌ها درجامعه باشد.

وامدارهیچ گروه و طایفه‌ای نیستم

وی افزود:بنابراین باید این اتحاد و انسجام را هم داشته باشیم که جامعه را از این وضعیت نجات بدهیم، در هنگام ثبتنام هم تنها به فرمانداری شهرستان رفتم که وامدار هیچ گروه و طایفه‌ای نباشم هرچند معتقدم که باید حرمت‌ها و احترامات به طوایف صادقانه باشد؛ شعار انتخاباتی من این است که "خدا با ماست" چرا که همیشه دست خداوند را در زندگی ام حس کرده ام.

رای ۲۸ هزار نفری

همتی اظهار کرد:زمان ثبت نام نامزد‌های انتخابات هم در جمع رسانه‌ها اعلام کردم که ۲۸هزار رای دارم و الان هم این ادعا را دارم.

نبودن عدالت اجتماعی

وی درادامه تصریح کرد:هدف اصلی ام از ورود به عرصه انتخابات به نوعی احساس تکلیف بود، برنامه‌های بنده جزو اولین برنامه‌های کاندیدا‌هایی بود که اعلام کردم، از جمله دغدغه‌هایی که دارم وضعیت معیشتی و اقتصادی نامناسب مردم و نیز وجود تبعیض و نابرابری و نبودن عدالت اجتماعی است.

ظلم به بازنشستگان نفت

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:از دیگر برنامه هایم ایجاد اتحاد و انسجام است و بنده نیز برخی از مسئولین و نمایندگان را در به وجود آمدن اختلاف در برخی طوایف دخیل می‌دانم، دغدغه ام نیز اصلاح قانون بازنشستگان کارکنان شریف شرکت نفت است که نیز ظلم مضاعفی به آن‌ها شده و کسی که در آن بالا بالا‌ها نشسته باید فکر کند که کارگری که در این شرایط سخت کار می‌کند آیا بعد از بازنشستگی پاداش آن‌ها اینگونه باید داده شود؟.

استفاده از دیگر منابع شهرستان

وی افزود:بنابراین معتقدم که باید به جای فرستادن اندک نیرویی در ادارات و نهادها، باید اشتغال زایی صورت گیرد که باید به این نکته هم توجه کرد که علاوه بر نفت و گاز منابع بسیار عظیمی در این شهرستان همچون "معادن گچ" وجود دارد و افرادی که به فکر سرمایه گذاری هستند باید به این منبع خدادادی هم توجه کنند.

همتی تصریح کرد:در بحث طرح زیبای خیابان بلادیان، اگرچه بسیار خوب است، اما به هرحالی موجب رکود بازار کسبه هم به نوعی شده است و صدای اعتراض بازاریان هم در موارد مختلف هم در این‌خصوص شنیده شد.

اعطای زمین مفت به برخی‌ها

همتی تصریح کرد: بسیار معتقد به اصلاح اراضی ملی هستم و زمین‌هایی که خیلی مفت به برخی افراد داده شده است که این زمین‌ها باید در اختیار کشاورزان قرار داده شود.

وی در خصوص اقدامات تاجگردون در این ۸ سال نیزتصریح کرد:سعی کرده ام در این مرحله از انتخابات وارد فضای تخریب نشوم چرا که آمده ام خودم را محک بزنم و قطعا آقای تاجگردون کار‌های مفیدی هم انجام داده اند و به تبع نیز کار‌هایی صورت گرفته که مناسب مردم ما نبوده است، طرح‌ها و پروژه‌هایی هم بدون کارشانسی صورت گرفته در بحث همین احداث کارخانه پتروشیمی گچساران در مکان منسبی احداث نشده است و فاصله از سد کوثر و منابع آبی بسیار دارد که از ایرادات این پروژه است.

تاجگردون طراح گرانی بنزین

همتی اظهار کرد:بحث پاداش بازنشستگان نفت و بحث گران شدن بنزین قطعا یکی از طراحان این موضوعات بودند و هرچند ایشان هم کار‌های برجسته‌ای برای این حوزه انتخابیه انجام داده اند و باید انصاف و نقدمنصفانه را هم در نظر گرفت.

تقلیل محبوبیت تاجگردون در گچساران

وی تصریح کرد:یکی از ایرادات آقای تاجگردون، انتصاب مدیرانی ضعیف است و از عواملی که جایگاه وی را تضعیف کرد همین گماشتن مدیران ضعیف بود که به نوعی محبوبیت وی را دراین شهر تقلیل داد.

تامین مایحتاج از سطل زباله

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:متاسفانه در شهرستان ما هنوز هم با وجود این‌منابع عظیم نفت و گاز فقر بیداد می‌کند، اگر چه عدالت اجتماعی وجود ندارد و برخی از مادران و پدران این شهر شب‌ها در سطل‌های زباله دنبال تامین مایحتاج خود می‌گردند.

فقر بیشتر در شهر

همتی تصریح کرد:متاسفانه تبعیض و نابرابری در شهرما زیاد است به یک عده زیاد توجه شده و یک عده نیز فقیرتر شدند و طبقه متوسط هم خیلی تقلیل پیدا کرده اند.

وی افزود:متاسفانه در زمینه‌های فرهنگی نه تنها در شهر ما بلکه در سطح کشور هم کار مطلوبی صورت نگرفته و اگر فرهنگ ما طوری ساخته بشود که مردم بیشتر به کار و تلاش فکر کنند، به خودی خود باعث توسعه کشور و کاهش فقر می‌شود.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:باید توجه داشت انتخاب کاندیدا‌ها نباید براساس طایفه‌ای و طایفه گرایی باشد، زمانی که برای انتخابات ثبت نام کردم معتقدم بودم که برای من طایفه‌ها و اقوم بایدبه یک چشم دیده شوند.

مسئله ترک و لر

همتی تصریح کرد:توده مردم باید کاندیدای خودشان را انتخاب کنند و بیشتر هم انتظار دارم که مردم با بینش، مطالعه و درایت کاندیدای خودشان را انتخاب کنند و مسئله ترک و لر کردن اصلا درست نیست.

این کاندیدای انتخابات مجلس تصریح کرد:حقوق ماهانه بنده منهای وام‌های کسر شده، چیزی در حدود ۸میلیون است و اگر چیزی غیر از این باشد برمن حرام و بر دیگران حلال است.

کنار اصولگرایان فعالیت داشتم

وی افزور:گرچه دیر به صحنه آمده ام و هرچند هم ناخواسته بود، اما سال‌ها در کنار اصولگرایان فعالیت داشتم، برنامه ام برای ادامه تحصیل بود؛ اما به هرحال به صحنه آمدم.

وی تصریح کرد:متاسفانه پزشکان ما به اندازه زحمتشان قدرشان در جامعه شناخته نمی‌شود، متاسفانه برخورد‌های بدی نیز شده است که می‌توان گفت که زمینه فرهنگی دارد اگرچه باید جایگاه پزشکان و پرستاران به خوبی باید درجامعه شناخته شود.

به سفارش کسی نیامده ام

همتی تصریح کرد:زمانی که ثبت نام کردم اعلام‌کردم که به سفارش کسی نیامده ام که به سفارش کسی بروم و با هیچ کاندیدا و گروهی بند و بست نداشتم و برای یک رقابت جدی و سالم آمده ام، برخی‌ها تبلیغات زودهنگامی داشتند، اما بنده به قانون احترام‌گذاشتم و فعالیتم را در زمان مشخص ادامه می‌دهم.

وی در پاسخ به سوالی گفت:اگر خودم در این دور کاندیدا نبودم و با توجه به معیار‌هایی که برای خودم ترسیم کرده ام؛ ضمن احترام به سایر کاندیدا‌ها، تا الان اقدامات و برنامه‌های هیچکدام باب میل بنده نبوده اند و شاید تا الان جزو کاندیدا‌های انتخابی بنده نباشند.

آزموده را آزمودن خطاست

وی افزود:به نظرم آزموده را آزمودن خطاست و دو نفر از کاندیدا‌ها، نمایندگان ادوار قبل بودند و برنامه قابل توجه و خاصی از آن‌ها ندیدم، معتقدم که وظیفه یک نماینده باید به شایستگی رعایت بشود وظیفه یک‌نماینده انعکاس مطالبات مردم از تریبون‌مجلس است یک نماینده باید قانون گذاری در جهت رفع مشکلات مردم داشته باشد و انتخاب و انتصاب این چنینی مدیران به نوعی اشتباه است و یکی از اشکالان نمایندگان ما در این دور و دور‌های گذشته همین مباحث است که در کوچکترین پُست و سمتی هم دخالت می‌کنند درحالی که کار‌های بزرگتری هم وجود دارد.
برچسب ها: بهنام همتی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.