تاریخ انتشار:۱۶:۴۳ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: برنامه نطق تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پروسه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مرحله تبلیغات قانونی نامزدها نزدیک می‌شود.

 زمان قانونی تبلیغات انتخابات از روز پنج شنبه 24 بهمن ماه آغاز و ساعت هشت صبح روز پنج شنبه یکم اسفند ماه به پایان خواهد رسید.

نامزدهای انتخابات در بازه زمانی یک هفته فرصت دارند در چارچوب قانون و بر اساس دستورالعمل اعلام شده برنامه‌های تبلیغاتی خود را اجرا کنند.

بر این اساس برنامه زمانبندی نطق کاندیداها مشخص شده و در اختیار آنها قرار گرفته است.

نخستین نطق انتخاباتی عدل هاشمی‌پور نماینده فعلی مردم در مجلس صبح پنج شنبه در دهدشت، موحد عصر همان روز در چرام و نجات‌نیا در سرفاریاب خواهد بود.

محمد موحد و عدل هاشمی‌پور دو نامزد شاخص اصولگرا در حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده رقابت دارند.

فرماندار کهگیلویه در خصوص مصادیق مجاز تبلیغات انتخابات به فارس گفت: ستادهای تبلیغات انتخابات تنها در مراکز بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌ها به تفکیک برادران  خواهران دایر می‌شود.

علیرضا اتابک با بیان اینکه نصب و الصاق و یا ارائه آثار تبلیغاتی(به جز عکس) در مکان‌هایی که توسط شهرداری‌ها یا دهیاری‌ها تعیین شده است مجاز می‌باشد، افزود: بر اساس تبصره 1 ماده 57 قانون چاپ و استفاده از عکس صرفا محدود به زندگی‌نامه، جزوه، بروشور، کارت و تراکت بوده و قطع ان حداکثر 10 در15 سانتی‌متر است.

وی اضافه کرد: نصب و استفاده از بلندگو، ویدئو پروژکتور و تلویزیون‌های تبیلغاتی صرفا داخل ستاد تبلیغاتی نامزدها و محل سخنرانی وی مجاز است.

فرماندار کهگیلویه در تشریح موارد غیر مجاز در زمان تبلیغات انتخابات گفت: الصاق و نصب هرگونه اعلامیه، عکس، پوستر، بنر و پلاکارد و پارچه‌های تبلیغاتی بجز در محل‌های تعیین شده ممنوع است.

اتابک با غیرمجاز دانستن فعالیت کارکنان دولت در ساعات اداری، افزود: انجام هر گونه دیوارنویسی، راه انداختن کاروان‌های تبیلغاتی یا راهپیمایی خیابانی، پاره یا معدوم نمودن آگهی تبلیغاتی نامزدهایی که در زمان قانونی تبلیغات در محل‌های مجاز الصاق شده است غیرمجاز است

برچسب ها: کهگیلویه
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.