تاریخ انتشار:۰۰:۰۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: سه نفر سارق احشام در یک عملیات ضربتی در یکی از روستاهای این شهرستان توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ جهان دیماز روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت چند راس دام در یکی از روستا های شهرستان کهگیلویه رسیدگی ، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی بخش چاروسا و کوشک قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی سارقان احشام را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

دیماز تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۲ راس گوسفند سرقتی کشف شد.

وی افزود: پس از شناسایی و احراز مالکیت، احشام کشف شده تحویل مالباختگان شد.

دیماز تصریح کرد: متهمان پس از اعتراف به بزه انتسابی به مرجع قضایی تحویل وروانه زندان شدند و یک دستگاه خودروی سایپا متعلق به سارقان نیز توقیف شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.