تاریخ انتشار:۲۲:۴۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: هاشمی پور در همایش طاس احمدی ها گفت:من آماده ام تا پروژه های عمرانی که سالها بلاتکلیف بوده اجرایی کنم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سردار سازندگی در همایش ایل بزرگ طاس احمدی بااشاره به اینکه نماینده‌ی ۱۶ ساله کهگیلویه همیشه دم از عزت از دست رفته‌ی کهگیلویه می‌زند گفت؛ همه‌ی مردم و کارشناسان می‌دانند عزت کهگیلویه زمانی از بین رفت که زن‌های این دیار در حال برداشت محصولات بدست امده از اب خروشان مارون در استان خوزستان هستند.
وی افزود؛ من برای احیای ظرفیت‌هایی اماده ام که طی ۱۶ سال نمایندگی شما نتوانسته حتی کوچکترین کاری برای ان‌ها انجام دهد.
سردار سازندگی با کنایه به ۱۶ سال نمایندگی موحد گفت:من اماده ام برای کاره‌هایی ک شما نتوانستید انجام بدهی اجرایی کردم و مردم می‌بینند
نمونه‌ی بارز آن پتروشیمی است ک قرار بود هزار روزه ان را افتتاح کنید
سردار سازندگی گفت؛ با روحیه‌ی سازندگی که دارم از زحمت همه‌ی نمایندگان ادوار گذشته تقدیر و تشکر کردم؛ و فکر می‌کنم توان ان‌ها همینقدر بود و بیشتر از این نمی‌توانستند کاری انجام بدهند.
عدل هاشمی پور ایل بزرگ طاس احمدی را یک ملت دانست
نخبگان زیادی در ایل بزرگ طاس احمدی هستند که طی ۱۶ سال هیچ کمکی به ان‌ها نکردید؛ و از ظرفیت نخبگی خود برای پیشرفت استفاده کردند.
وی تنها هنر محمد موحد در ۱۶ سال نمایندگی را ارجا پرونده‌ی بازنشستگی خود به وزارت نفت برای دریافت حقوق ۲۰ میلیونی اعلام کرد.
ایل بزرگ طاس احمدی حمایت خود را از سردار سازندگی اعلام کردند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار