تاریخ انتشار:۱۰:۳۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: سرودهای دانش آموزی در برنامه زنده "مثبت چهل" شبکه دنا با مشارکت آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد اجرا می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیر کل صداوسیمای مرکز این استان گفت: با هدف ایجاد شور ونشاط در برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال برای نخستین بارسرود‌های دانش آموزان در برنامه شبانه شبکه دنا اجرا می‌شود.
امیر رئوف با اشاره به اینکه این برنامه با مشارکت آموزش وپرورش انجام می‌شود گفت: در برنامه زنده مثبت چهل که از ساعت ۲۱ هر شب از شبکه دنا پخش می‌شود دانش آموزان آثار خود را برای ارزیابی به داوران ارائه می‌دهند.
وی گفت: با جمع آوری آرا در پایان دهه مبارک فجر سرود‌های برتر معرفی می‌شوند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان هم گفت: به پیشنهاد صداوسیمای مرکز استان برای نخستین بار همه مدارس سراسر استان در این برنامه شرکت می‌کنند.
هادی زارع پور افزود: هر شب ۲ گروه سرود از شهرستان‌ها ومناطق مختلف استان به همراه یکی از مربیان در این برنامه حضور می‌یابند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.