تاریخ انتشار:۱۷:۴۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: موحد با کنایه به اتفاقات روز گذشته گفت: هارت و پورت مشکلی را حل نمی‌کند، بگویید مشکل خودتان کجاست؟ سخنان دیروزتان را در کنار سخنان امروزتان بگذارید و این‌ها را یک مقایسه‌ای بکنیدببینید حرف دیروزتان دروغ بود یا حرف امروزتان دروغ است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ به اظهارات روز گذشته عدل هاشمی پور نماینده فعلی این حوزه انتخابیه پاسخ داد.

سید محمد موحد در جمع مردم روستای دوریزگان از توابع شهرستان کهگیلویه با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر برای ملت ایران و محرومین جهان انفجار نور بوده و هستند و شاید بعداز چهل سال آثار فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری را مشاهده کنیم.

وی افزود: بعضی‌ها در اوایل سال ۵۸ می‌گفتند عمر انقلاب چندماه دیگر تمام است اما، نه تنها پیش بینی‌های دشمن و سست عنصر‌ها محقق نشد بلکه به سمتی در حرکت هستیم که این انقلاب انشاء الله به انقلاب حضرت، ولی عصر متصل خواهد شد واین وعده محقق خواهد شد.

موحد در ادامه افزود: من نمی‌دانم چه وحشتی بعضی‌ها از حضور موحد دارند؟ واقعا دردشان، مشکلشان و گیرشان چیست؟ چرا این همه حساسیت؟ این همه نگرانی و استرس برای چیست؟ شما مردم را عاقل می‌دانید یا نمی‌دانید؟ همین دو جمله را پاسخ بدهید!

این کاندیدای مجلس یازدهم با بیان اینکه مگر شما خودتان را قیم مردم می‌دانید که چنین سخنانی می‌گویید؟ ا ابراز داشت: اگر معتقدید مردم فهم دارند پس نیازی به قیم ندارند. آن‌ها حتما نگاه می‌کنند به معیار‌هایی که نظام و رهبری نظام برای آن‌ها تعیین کرده است. چراکه مردم خودشان خیلی خوب همه چیز را می‌فهمند.

موحد با کنایه به اتفاقات روز گذشته گفت: هارت و پورت مشکلی را حل نمی‌کند، بگویید مشکل خودتان کجاست؟ سخنان دیروزتان را در کنار سخنان امروزتان بگذارید و این‌ها را یک مقایسه‌ای بکنیدببینید حرف دیروزتان دروغ بود یا حرف امروزتان دروغ است.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت:مردم این حرف‌ها را کنار هم می‌گذارند و بررسی می‌کنند. چه چیزی باعث شده بین این حرف‌های گذشته و امروزتان این همه فراز و فرود دیده شود؟

موحد گفت: کاندیدا‌های مختلفی آمدند در عرصه انتخابات ورود کردند و رویه‌ها و مجاری قانونی را طی کردند و در صحنه رقابت حضور دارند. در این صحنه رقابت، قطعا مردم تحقیق می‌کنند تشخیص می‌دهند.

وی افزود: امروز دیگر گذشته مثلا شما بخواهید جوانی را که آخرین نقطه دنیا را رصد می‌کند خودش بهتراز هرکسی بنده و جنابعالی را رصد می‌کند و به کمک اینترنت و فضای مجازی سر از هرچیزی در می‌آورد.

وی با بیان اینکه با فحش، توهین، جسارت و هتاکی و با داد و قال و امثال این‌ها دیگر نمی‌شود کاری را از پیش برد، افزود: هرکس براساس معیار‌ها و ارزش‌های نظام خودش را به مردم عرصه بکندتا مردم تصمیم بگیرند.

موحد اظهار داشت: دولت باید از نماینده حساب ببرد و احساس کند قوی‌ترین دستگا درکنار آن‌ها بر اجرای قانون نظارت می‌کند.

این کاندیدای مجلس یازدهم گفت: نماینده مجلس اجازه نخواهد داد رابطه‌ها جایگزین ضابطه‌ها بشود و دوستی‌ها و رفاقت‌ها و چانی زنی‌های مباد جای نظارت را بگیرد.
برچسب ها: سید محمد موحد
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.