تاریخ انتشار:۱۸:۱۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: رئیس‌ پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی که با اغفال ۱۲ نفر جویای کار به بهانه استخدام از آنها کلاهبرداری کرده بود ، دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سرهنگ سعید بالش زر روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: پس از دریافت شکایت شماری از شهروندان علیه یک زن به اتهام کلاهبرداری، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: خانمی ۳۵ ساله جزو کارمندان شرکتی در این استان، خود را وابسته به یکی از مسئولان استان معرفی کرده بود و از ۱۲ نفر برای استخدام شان کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رسیدگی به این مهم توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری مورد بررسی قرار گرفت و مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ بالش زر عنوان کرد: ماموران با دعوت از مال باختگان، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل دادند.

وی ابراز داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از تعقیب و مراقبت متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به مبلغ ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری از مال باختگان اعتراف و انگیزه خود از انجام این کار را مشکلات مالی عنوان کرد.

وی به شهروندان توصیه کرد که هشدار‌های پلیس را در خصوص اطمینان نکردن به افراد ناشناس جدی بگیرند و دقت بیشتری داشته باشند.

سرهنگ بالش زر افزود: با توجه به وجود دلایل، مدارک و شواهد کافی پس از تکمیل پرونده، متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین