تاریخ انتشار:۱۶:۴۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: شهردار دوگنبدان گفت: 11 نقطه مخروبه و پاتوق معتادان با همکاری نیروی انتظامی شناسایی، تخریب و پاکسازی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ظهر امروز نشست شورای مبارزه با مواد مخدر با حضور برخی از مسولان در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست مسعود ظفری  با بیان اینکه ساختمان‌های متروکه و مخروبه در بخشهای مختلف شهر دوگنبدان دیده می‌شوند که به محلی امن برای معتادان تبدیل شده و این امر به عنوان یک معضل اجتماعی در شهر خود نمایی می‌کند، گفت: هم‌اکنون 11 نقطه مخروبه و پاتوق معتادان با همکاری نیروی انتظامی شناسای، تخریب  و پاکسازی شد.

 وی ادامه داد: این پاتوق ها در مسکن مهر، شهرک نفت، ۱۰۸ دستگاه، رادک، لبنان، پاسداران این شهرستان بوده که از حالت پاتوق معتادین هم اکنون خارج شده است.

ظفری عنوان کرد: وجود اماکن و منازل مخروبه و متروکه که محل تجمع معتادان شده است  مشکلاتی را برای ساکنان آن منطقه به وجودآورده است که شهرداری برای جلوگیری از حوادث اقدام به تخریب چندین باب منزل مخروبه و متروکه  در نقاط مختلف شهر شد.

 شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: یک هکتار از بیشه زارهای  منطقه رادک که محل تجمع  روزانه بیش از ۲۰ نفر از معتادین شده بود هم اکنون  پاکسازی و به زودی پس از گرفتن مجوز از سوی دستگاه های متولی  این محل به بوستان نیزار تبدیل خواهد شد.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.