تاریخ انتشار:۱۴:۱۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: دهیاری و شورای اسلامی روستای کالوس بویراحمد در اقدامی عجیب و شائبه برانگیز به حمایت از غلام محمد زارعی کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم پرداختند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ادامه دیو بازدید‌های انتخاباتی مرسوم این روز‌های کهگیلویه و بویراحمد، در جمع اهالی روستای کالوس سفلی شهرستان بویراحمد حضور پیدا کرد.

زارعی در این بازدید با اهالی این روستا دیدار کرد و در جمع ان‌ها گفت: در آینده‌ای نزدیک به همت مسئولان و با همکاری مردم، روستای کالوسی آباد خواهیم ساخت.

نکته جالب توجه در این دیدار بنری بود که در خوشامدگویی از نماینده بویراحمد و دنا و از طرف دهیاری و شورای اسلامی کالوس نصب شده بود؛ موضوعی که می‌تواند در شرایط فعلی شائبه برانگیز باشد.


در حالی که هنوز زمان زیادی تا تبلیغات رسمی نامزد‌های انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده است، اما این اقدام دهیاری این روستا می‌تواند شائبه حمایت از یک کاندیدای انتخابات مجلس را به دنبال داشته باشد.
 
اقدام عجیب دهیاری یک روستا در حمایت از کاندیدای انتخابات بویراحمد و دنا+تصویر
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.