کد خبر: ۱۴۶۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۲۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسین کلانتری در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه که با حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حضور مردم در مراسماتی که برای این بزرگوار برگزار شد چشمگیر بود.استان جمعیت میلیونی نداشت اما حضور آنها با جمعیت استان‌های میلیونی برابر می‌کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود عنوان کرد: از روزی که به عنوان  استاندار این استان توفیق خدمت پیدا کردم دیدم نماینده ولی‌فقیه در دل مردم جای دارد مردم دوستش دارند و چقدر به او اعتماد دارند و او هم چقدر با آغوش باز مردم را می‌پذیرد که البته ریشه این به سال‌ها پیش و در زمان پدر بزرگوار ایشان باز می‌گردد.

وی بیان کرد: شهادت می‌دهم در طول این مدت هیچ کار شخصی از ما نخواستند و آگاهانه امور را پیگیری می‌کردند و آگاهانه در خط ولایت بود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی در همان روزهای آغازین محرمانه گفت برنامه‌ریزی می‌کنم شرایط به گونه‌ای باشد که حجت‌الاسلام نصیر حسینی به عنوان نماینده ولی‌فقیه منصوب شود و خود وی هم فضائل و سجایع حجت‌الاسلام حسینی را بیان کرد که مناسبت‌ترین و موجه‌ترین شخصیت به عنوان نماینده ولی‌فقیه منصوب شد.

کلانتری با اشاره به فضائل حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه یاسوج گفت: زمانی که این بزرگوار خطبه می‌خواند با یک حس ۱۰۰ درصدی مامون می‌شدیم که خدا رو شاکریم که این دو سرمایه را داریم و سرمایه جدیدی هم به آن اضافه شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی خودش برای مراسم معارفه حجت‌الاسلام نصیر حسینی سنگ تمام گذاشت و خود وی در نماز جمعه حاضر شد و سخنرانی کرد که از او قدردانی می‌کنم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
باید برای رفتن اقای ملک حسینی سه روز عزای عمومی اعلام بکنید...چ وزنه و چه شخصیتی رو استان ناسپاس و ناشکر کهگلویه و بویر احمد از دست داد....به زودی خواهید فهمید بی صاحابی در سطح کشور یعنی چی؟اگه شخصیتی مثل اقای ملک حسینی بچه اصفهان بود کشور میدید ک چطور الان رییس جمهورش میکردیم...قدر گل بلبل بداند قدر پیامبر علی...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار