کد خبر: ۱۴۶۰۸
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۰۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۸
بخش دوم اسناد رانتخواری تاجگردون؛
عصر دنا: رابطه مافیای تاجگردون،محسن دلاویز و یاسر فرزین(پسر دختردایی تاجگردون) در نفت پاسارگاد (بزرگ ترین تولید کننده قیر خاورمیانه) و حکم قوه قضاییه برای اولین بار منتشر می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): صبا آذریپک خبرنگار اصلاح طلب در بخش دوم مربوط به اسناد رانتخواری اطرافیان تاجگردون در پستی نوشتن: وقتی محسن دلاویز (کارچاق کن تاجگردون؛ فامیل تاجگردون نیست❗) در سال ۹۲ به مدیرعاملی شرکت «#نفت_پاسارگاد» رسید و زمانی که یاسر فرزین (پسر دختردایی تاجگردون) در سال ۹۷ به مدیریت فروش نفت پاسارگاد رسید، تنها یکی از نهادهای بازرسی کشور گزارش هشدارآمیزی از روابط پنهان مافیای تاجگردون و شرکت نفت پاسارگاد به ویژه در فروش قیر کشور به صورت محرمانه منتشر کرد (که حتما در اختیار نهادهای نظارتی و قضایی است)

بر اساس محتوای این گزارش به حضور زیر پوستی یاسر فرزین، پسر دختر دایی #تاج‌گردون در صنایع قیر سروش پاسارگاد اشاره شده و نکته حائز اهمیت این است که فرزین از طرف شرکت «فرآورده‌های قیری هرمز پاسارگاد» در صنایع قیر سروش پاسارگاد عضویت دارد. یعنی یک مافیای چرخشی در صنعت نفت کشور که پسر دختردایی تاجگردون، هم مدیر فروش شرکت نفت پاسارگاد است و هم عضو هیات مدیره قیر سروش پاسارگاد و هم نماینده قیر هرمز پاسارگاد.

وقتی این سیطره مافیایی معنی پیدا می‌کند که ببینید یاسر فرزین به عنوان نماینده چه کسی و برای پر کردن جای خالی چه کسی این طور زیرپوستی به صنایع قیر کشور در شرکت مادر «نفت پاسارگاد» وارد شده است؟

متن نهایی قوه قضائیه: نقش تاجگردون و محسن دلاویز در خرید پورشه برای احسان: حق الزحمه رانت نفت پاسارگاد

محسن دلاویز آذر سال ۹۲ بعنوان مدیرعامل نفت پاسارگاد انتخاب شد و طبق آنچه سازمان بازرسی طی سه گزارش به آن پرداخته، تخلفات عدیده‌ای را آغاز کرده است. اما این فساد در دادگاه احسان دلاویز عیان شد. وقتی نماینده دادستان بارها در متن کیفرخواست احسان دلاویز اعلام کرد نفت پاسارگاد و برادرت محسن دلاویز حیاط خلوت فساد بوده است.

نماینده دادستان به خوبی نقش تاجگردون بعنوان پدرخوانده این مافیا را عیان می‌کند. جایی که در گردشکار حکم آمده است که فردی به نام مهدی محمدی از متهمان اعتراف می کند: «در مورد خرید پورشه که آقای امامی از من خریداری کردند اما کپی شناسنامه آقای دلاویز را به بنده دادند»

چند خط بعدتر افشا می‌شود چرا امامی متهم بزرگ بانک سرمایه برای دلاویز پورشه خریده است: «آقای دلاویز از طریق آقای تاجگردون یک کاری را برای امامی انجام داده بودند»
چرا دلاویز کارچاق کن تاجگردون است و برادرش به پاداش کارچاق کنی از دلالی مانند امامی پورشه می‌گیرد؟


متن قوه قضائیه در مورد فساد تاجگردون-دلاویز در نفت پاسارگاد

در متن گردشکار حکم دادگاه آمده است دلاویز از طریق آقای تاجگردون برای امامی کاری انجام داده بود.

در جای دیگر متن گردشکار حکم دادگاه آمده: «محسن دلاویز (مدیر عامل نفت پاسارگاد) در سال های ۹۳ و ۹۴ بعنوان مدیرعامل نفت پاسارگاد ضمانت نامه ها را به کالاهای قیر صادراتی تبدیل کرده است.

کارچاق کن تاجگردون طبق گزارش قوه قضائیه رانت بزرگ در فروش قیرصادراتی با ضمانت‌های صادره از شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان و بانک سرمایه برای امامی در نفت پاسارگاد صادر می کرده است. در متن صادره از قوه قضائیه آمده است: افراد غیر خودی چنین رانتی نداشتند.

نهاد های نظارتی ورود کنید

به زبان ساده اموال عمومی کشور که در دستان #محسن_دلاویز بوده با مدیریت #تاجگردون برای اشخاصی مانند امامی متهم بزرگ بانک سرمایه حراج شده است.

تاجگردون در تمام این مدت به دادگاه فشار می‌آورد که نامش منتشر نشود. تا جایی که نماینده دادستان عنوان می‌کند تاجگردون حتی حیدرآبادی را به بانک سرمایه تحمیل کرده (افشاگری پرونده حیدرآبادی و تاجگردون در مطالب بعدی منتشر می شود) و دلاویز به تنهایی ۲۰۰ میلیارد تومان از رضوی می‌گیرد.

اما بازی تاجگردون ورق دیگری دارد. تاجگردون سالهاست ترفندی به کار گرفته: دلاویزها همه جا به دروغ می‌گویند تاجگردون دایی ماست❗ تا جایی که تمام متهمان بانک سرمایه وقتی به اسم تاجگردون می‌رسند می‌گویند تاجگردون دایی دلاویز

در حالی که این بازی و ترفند تاجگردون در تمام این سالها بوده؛ چون این گزاره واقعیت ندارد و حتی نهادهای قضایی تا مدت‌ها فریب این بازی را خورده بودند. دلاویزها کارپرداز و کارچاق کن های تاجگردون بودند. اما فامیل: خیر؛
اما فساد یاسر فرزین پسر دختر دایی تاجگردون در شرکت نفت پاسارگاد و قیر سروش و قیر هرمز پاسارگاد تا ساعاتی دیگر منتشر می شود. ‏



ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۰
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
... کم تاجگردون بهتون محبت کرد؟! واقعاً خجالت بکشید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
سلام اقای ف. چنان کثافت کاری هایی دارد که پسر عمویش را در بیمه ما به عنوان منابع انسانی جا داده . اقای ا. ح در هیییت مدیره گل گهر سیرجان اقای ح. ح. داماد اقای م.ب در سیمان هرمزگان بدون 1 روز سابقه کاری اقای ف. چنان کثافتی به بار اورده که با فروش قیر به 1 شخص خودرو تحویل گرفته و خانه در غرب تهران خریده
مدیر پایگاه با سلام از انتشار اسامی به صورت واضح و کامل معذوریم
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
بخور بخور تاج و دوستانه دیگه.شاید اینم بقول خودشون ارثیه است!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
غلط اضافہ نکن ۔حیف تاجگردون
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
تو باج گرفتی دفاع میکنی
م سلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
با سلام تا ابد چهره ای مثل تاجگردون پیدا نخواهیم کرد ، این وصله ها به دکتر نمی چسبه ، لطفا مغز اقتصادی کشور را قاطی این بازیها نکنید ، تاجگردون نیازی به 10 میلیارد پول نداره ، اینها پول خرده ، دکتر علاوه بر سرمایه از 24 سالگی مسئول بوده و یک مغز که همیشه به فکر پیشرفت کشور و شهرش می باشد چهره ای مثل دکتر را سایر کشورها به طلا می گیرند ، امیدوارم خوب فکر نکنید تا پیش خدا شرمنده نباشید . والقاقبه للمتقین
باشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
بیخود کردی به جایی نمیرسی..... بی اصل و نسب
مدیر پایگاه از انتشار کامل نظر معذوریم و پوزش می طلبیم
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
راس میگی پیدا نمی کنیم چون ایشون مار مولکی خطرناک هست بهمین دلیل مثلش پیدا نمی کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
آره جون عمت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
تاجگردون اعدام شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.