کد خبر: ۱۴۶۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۳۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: نتایج بررسی صلاحیت های کاندیدای انتخابات مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
در مرحله نخست، هیات های اجرایی مستقر در فرمانداری ها براساس استعلام مراجع چهارگانه به بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس پرداختند.

در مرحله بعد، هیات های نظارت استان و مرکزی (زیرمجموعه شورای نگهبان) به بررسی صلاحیت همه داوطلبان ثبت نامی پرداختند که مهلت قانونی برای اعلام اسامی دیروز خاتمه یافت و صبح امروز لیست مذکور به فرمانداری های مراکز حوزه های انتخابیه ارسال شد.

اکنون داوطلبان ردصلاحیت شده یا آنهایی که صلاحیت شان احراز نشده، براساس پیامک ارسالی به فرمانداری حوزه انتخابیه مراجعه خواهند کرد و فرصت 3 روزه ای جهت اعلام کتبی وجود وجود دارد تا شورای نگهبان در این مرحله به بررسی بپردازد.

گفتنی است نهایتا شورای نگهبان باید اسامی قطعی کاندیداهای مجلس یازدهم را در 21 بهمن به وزارت کشور اعلام و فرمانداری های حوزه های انتخابیه نیز 22 بهمن آگهی اسامی نامزدهای مجلس را منتشر کنند.

یک هفته نیز فرصت تبلیغاتی برای افراد باقی مانده در صحنه انتخابات پیش بینی شده و نهایتا 2 اسفند زمان برگزاری انتخابات مجلس یازدهم می باشد.

کدام چهره‌های شاخص تایید و چه کسانی رد صلاحیت شدند؟

از صبح امروز در فضای رسانه ای و مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد  خبرهایی درباره رد یا تاییدصلاحیت شدگان منتشر می شود، هرچند  منابع رسمی حاضر به ارائه جزییات در این مرحله نیستند.

در  حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ۱۱ نفر رد صلاحیت ، ۱۲ نفر تایید صلاحیت و ۳ نفر هم عدم احراز صلاحیت شدند.

افراد شاخصی همچون آقایان غلام محمد زارعی، نادر منتظریان، مهدی روشنفکر، محمد بهرامی، کیان دهراب پور از سوی شورای نگهبان تأیید شدند.

در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، غلام رضا تاجگردون نماینده فعلی خبرها از تایید وی حکایت دارد ولی هنوز قطعی نیست ولی سید قدرت حسینی قطعی تایید شد.

در حوزه انتخابیه بویراحمد آقایان اردوان ایزدپناه، شاپور رمضانی و نستور درخشنده پور و در حوزه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام آقایان رضا دهبانی‌پور و علی کامرانی در این مرحله جواز حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا را کسب نکرده‌اند.

از تعداد 48 نفر نامزد حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ تعداد18 نفر رد صلاحیت ،17 نفر تایید صلاحیت ،7 نفر عدم احراز و 6نفر انصراف دادند.
طبق این گزارش از بین چهرهای شاخص اصولگرا و اصلاح‌طلب در این حوزه سید محمد موحد ،عدل هاشمی پور ،فرزاد نجات نیا تایید صلاحیت شدند و علی کامرانی ،رضا دهبانی،نعمت الله صدوقی،مجید باقریان،خیرالله انصاری و نورالله دهناد رد یا عدم احراز صلاحیت شدند.

صبا آذرپیک خبرنگار اصلاح طلب از رد صلاحیت تاجگردون خبر داده‌ است.


علی کامرانی کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بیانیه داد

علی کامرانی، نامزد مجمع اصلاح طلبان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بعد از اعلام اولیه بررسی صلاحیت ها و اخباری مبنی بر رد صلاحیت وی،بیانیه زیر را صادر کرد:

درودبرهمه عزیزان و دوستان همفکر و همراه

نمیدانم و نمیتوانم که با چه زبانی ازمحبت های بی کران تک تک شما بزرگواران دراین 4سال تشکرکنم.خداوند سبحان را بخاطرداشتن چنین دوستانی صدیقِ وفادار شاکرم.

انشاالله درفرصتی مقتضی خدمتتان خواهم رسید وحداقل به پاس همه الطافتان بردستتان بوسه خواهم زد.

مطمئن باشیداصلاحات زنده هست وکامرانی کماکان صدای شمادرهرمکان وزمان خواهدبود.

شادوتندرست وپیروزباشید.

ارادتمند سرباز اصلاحات علی کامرانی مقدم


ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
ردصلاحیت شمانشان داده که بزرگ هستی وافتخاراصلاح طلب هاهستید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
دکتر جلال داورپنا ه چی شد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.