تاریخ انتشار:۰۱:۱۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): نادر منتظریان کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس شورای اسلامی  در جمع جوانان و  دانشجویان دانشگاه های استان با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک و تسلیت شهادت سرتیپ پاسدار حاج قاسم سلیمانی گفت : الگو پذیری از حضرت زهرا و قدم برداشتن در راه حضرت زهرا (س) برکت دهنده و نتیجه بخش زندگی انسانهاست.


کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های بویراحمد و دنا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورای حسینی است گفت : جمهوری اسلامی ایران باعث و بانی بیداری اسلامی در منطقه و جهان است و با حملات موشکی سپاه به پایگاه ها ی تروریست های آمریکایی هیمنه این تروریست ها برای همیشه شکسته شد.


وی سردار سلیمانی را فردی عزت مند در دنیای اسلام معرفی کرد و گفت : جهان مدیون حاج قاسم در دفاع از مظلومان و مبارزه با توحش ، ظلم و تروریست است.


منتظریان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت :جوانان و نخبگان از مهمترین قشر در اجرای این بیانیه مهم و کارساز هستند که ضرورت توجه و استفاده از این قشر اجتناب ناپذیر است.


منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت : تزریق روحیه امید بین نسل دانشگاهی و جوان باید در برنامه ها باشند تا دانشجویان امیدوارتر ادامه راه را در پیش گرفته و توسعه را ایجاد کنند.


منتظریان در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان حاظر در نشست با اشاره به اینکه جامعه در دست دو گروه نظامی امنیتی و مدیریت دولتی است و هر کدام وظایفی را بر عهده دارند گفت : نظامیان و گروه های امنیتی به اذعان تمام مردم و حتی دنیا توانسته است کارنامه ای درخشان از خود بجای بگذارد و با برقرار کردن امنیت مردم و کشور آسایش را فراهم کرده است.


این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های بویراحمد و دنا در ادامه گفت : دولت وظیفه فراهم اوری رفاه و اقتصاد مردم را بر عهده دارند که با مقایسه این گروه با  نظامی ها مردم به نتیجه می رسند که چه گروه هایی بهترین عملکرد را داشته و چرا که  مردم  تفاوت ها را در کفن پوشی و جان برکفی برای کشور می بینند.


وی نگاه خشن بودن روحیه نظامیان را رد کرد و گفت :در تمام دوران زندگیم کسی نمی تواند به عنوان یک نیروی امنیتی نسبت به برخورد ، اخلاق و مردمی بودنم ایرادی از من بگیرد  چرا که همیشه سعیم بر گره گشایی از مشکلات مردم بوده و خداوند را شاکرم که  توانسته ام این مهم را به اذعان مردم  به خوبی انجام دهم.


منتخب ائتلاف اصولگرایان بویراحمد و دنا در انتخابات پیش رو در پاسخ به سوال یکی از جوانان ورودش به انتخابان را با توجه به وضعیت فعلی ضروری ارزیابی کرد و ابراز داشت : تلاش در خدمت به رفع مشکلات مردم بویراحمد و دنا اصلی ترین دلیل من  برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.


وی بررسی  ورود پول های کثیف به انتخابات و آسیب های بعدی آن را ضروری ارزیابی کرد و تاکید کرد :مسئولان و برگزار کنندگان انتخابات به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.


منتظریان خود را وامدار کسی ندانست و گفت: در حد نیاز و ضرورت در انتخابات هزینه مالی می کند و از کمک های مالی  اقوام و دوستان خود در این خصوص تشکر کرد.


وی شفافیت مالی کاندیداها وبیان منابع مالی انتخاباتی را مهم بر شمرد و گفت : کاندیداها باید منابع مالی انتخاباتی خود را به مردم عنوان کنند تا در آینده شائبه ای برای آنها ایجاد نشود و مردم با کاندیداهای پاکدست بیش از پیش آشنا شوند.


منتظریان رویکردحضور در  انتخابات خود را انتقاد به وضع موجود برشمرد و گفت : نا کارامدی ، فساد ، سوء مدیریت ، وضعیت موجود اقتصادی از عمده مشکلات امروز سطح جامعه و استان است.


این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی  رونق تولید ، صادرات و پیوند دانشگاه و صنعت را بخشی از  شاخص های خروج از وضعیت نامناسب مشکلات امروز عنوان کرد.


منتظریان در پاسخ به سوال یکی دیگر از دانشجویان در خصوص رویکرد وی در استفاده از جوانان با تاکید بر  ورود نخبگان و جوانان  در قبای مدیریتی در کنار پیشکستوان گفت :جوانان به واسطه پتانسیل ، انرژی زیاد  و علمی بودن می توانند گام دوم انقلابی را به خوبی پیمایش کرده و با کادر سازی مناسب در کنار پیشکسوتان به توسعه و پیشرفت کشور و استان کمک کنند.


وی در پایان یک ساعت پرسش و پاسخ دانشجویی که در آینده نزدیک بخش های دیگری از آن اطلاع رسانی می شود شایسته سالاری را نقطه مقابل قومیت گرایی عنوان کرد و گفت : مردم باید به برنامه و کارنامه کاندیداها رای دهند و با انتخاب مناسب بدنبال رفع مشکلات و معضلات باشند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.