تاریخ انتشار:۲۲:۱۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای پی‌گیری وضعیت تیم فوتبال نیکان یاسوج در تمرین این تیم حضور پیدا می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): پس از آن که به دلایل مختلف از جمله بی‌تدبیری در حفظ تیم فوتبال شهرداری یاسوج این تیم به رده پایین‌تر سقوط کرد و بعد از آن به کلی از صحنه فوتبال کشور محو شد هواداران فوتبال دیگر امیدی به فوتبال این شهر نداشتند و به نوعی با محبوب‌ترین رشته ورزشی قهر کردند.

فوتبال یاسوج پس از آن که تیم فوتبال شهرداری یاسوج منحل شد دیگر روی خوش ندید و چند سالی بود که فوتبال یاسوج از تب و تاب افتاد و دوستداران فوتبال هم هر چه تلاش کردند قادر به احیای فوتبال یاسوج نشدند.

همگان به یاد دارند که تیم فوتبال شهرداری یاسوج با این که تیمی نوپا بود اما توانست در فوتبال کشور برای خود جایگاهی ارزنده دست و پا کند و شاهد آن قدم‌های نهایی این تیم برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور بود که به هر دلیل جلوی این موفقیت بزرگ گرفته شد.

اما با گذشت چند سال از آن روزهای خوب اکنون مجموعه‌ای عاشق فوتبال تیمی به نام بویراحمد را راه‌اندازی کردند و در لیگ دسته سوم فوتبال کشور این تیم حضور پیدا کرد و اکنون با نام تیم نیکان در این رده از فوتبال کشور حضور دارد و مورد اقبال هواداران فوتبال یاسوج قرار گرفته است.

تیم فوتبال نیکان اکنون با مجموعه‌ای کاملا بومی برای احیای فوتبال یاسوج تلاش می‌کند و به حمایت مسؤولان نیاز دارد.

به گزارش فارس با توضیحاتی که در خصوص این تیم به استاندار کهگیلویه و بویراحمد داده شد مقرر گردید که در اسرع وقت بر سر تمرینات تیم نیکان حضور پیدا کند و جویای وضعیت این تیم شود.

در صورتی که مسوولان استانی به کمک مجموعه نیکان بشتابند به یقین با ظرفیت‌های خوبی که این تیم دارد قادر به کارهای بزرگ در عرصه ملی و لیگ‌های کشوری خواهد بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.