تاریخ انتشار:۱۷:۵۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۸
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خون سپهبد سلیمانی و این شهیدان، دامان ناپاک دشمنان اسلام را خواهد گرفت، گفت: مجاهدت‌های سردار سلیمانی سبب شد که جبهه مقاومت قدرتمندتر شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل پیش از ظهر امروز در اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر اظهار داشت: دانش آموزان و فرهنگیان استان بوشهر با دادن 570 شهید که یک چهارم شهیدان استان بوشهر بودند، دین خود را به انقلاب و نظام پرداخت کردند.

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمدبا بیان اینکه شهادت در مکتب ما انسجام بخش است، تصریح کرد: خون شهیدان سعادت بخش است و مسیر آینده جهان اسلام را جهت دهی می‌کند همانگونه که از صدر اسلام تاکنون نتایج خون این شهدا در جهت دهی به افکار مسلمانان و آزادی خواهان جهان قابل اغماض نیست.

وی عنوان کرد: امروز همه افراد جامعه با هر گونه تفکر سیاسی، از آمریکا و سیاست‌های جهانی و منطقه‌ای این کشور نفرت دارند و اوج این نفرت را در مراسم تشیع شهید قاسم سلیمانی را به جهانیان نشان دادند.

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خون سپهبد سلیمانی و این شهیدان، دامان ناپاک دشمنان اسلام را خواهد گرفت، بیان کرد: مجاهدت‌های سردار سلیمانی سبب شد که جبهه مقاومت قدرتمندتر شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.