تاریخ انتشار:۰۰:۲۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: آیین بزرگداشت فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان کهگیلویه در مصلی نماز جمعه دهدشت مرکز این شهرستان تا پاسی از شب برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مردم  ولایی، مدافع ارزش های نظام و همیشه در صحنه کهگیلویه با حضور خودجوش در مراسم سوگواری  سردار دل‌ها شهید سپهبد سلیمانی در مصلی دهدشت همراه با سراسر کشور به عزاداری پرداختند.

در این مراسم مردم ولایی و انقلابی شهر دهدشت وبخصوص جوانان دلاور و سلحشور با حضور پرشور وحزن انگیز خود بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و خون شهدای این مرزو بوم تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم همچنین بر تداوم راه مقدس شهیدان والامقام و ایستادگی امت اسلام و رزمندگان پیروز جبهه مقاومت در برابر استکبارجهانی تاکید  کردند.  

هیات‌های عزاداری و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در رثای شهدای مظلوم دشت نینوا و خامس آل عبا (ع) به مرثیه خوانی پرداختند.

بامداد جمعه هفته گذشته سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه  ابومهدی المهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی عراق و جمعی از همراهانشان، در عملیات تروریستی از سوی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد شهید شدند.  
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.