تاریخ انتشار:۱۶:۱۵ - ۱۴ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرهنگی استانداری گفت: مراسم گرامی داشت سردار رشید و سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) یاسوج برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): احد جمالی در نشست ظهر امروز ستاد هماهنگی گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه شهید سلیمانی مالک اشتر زمان بود افزود: عرصه فعالیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جهانی بود و چهره و شخصیتی ملی، فرا ملی، بین‌المللی و جهانی داشت.

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این شخصیت چهره تابناک فرهنگی و معنوی، سیاسی و اجتماعی  و از همه بالاتر نماد مبارزه بود و دشمن استکباری از این سردار رشید اسلام هراس داشت و حتی نام وی لرزه بر دل دشمنان می‌انداخت.

وی با بیان اینکه بهای خون حاج قاسم بسیار سنگین است تصریح کرد: سلیمانی محبوب همه دل‌ها بود و همین محبوبیت باعث شد که بطور مستقیم مورد خشم و غضب شیطان بزرگ آمریکا و استکبار جهانی قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ابراز داشت: امروز یکایک فرزندان ایران اسلامی نماد حاج قاسم هستند و این شهادت نقطه عطف و شروعی تازه برای متزلزل شدن نظام استکباری و نشان از خوی درندگی و وحشیانه آنها دارد.

این مسوول با بیان اینکه امروز اسوه و الگوی جوانمردی در دنیا و یاور ستم دیده و مظلوم و مبارز میدان های حق علیه باطل، ظلم، ستمگری و استکبار، شهید قاسم سلیمانی بود خاطرنشان کرد: این جایگاه قطعا در دل تاریخ ثبت خواهد شد و ماندگار خواهد ماند. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد: مراسم گرامی داشت شهید سردار رشید و سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) یاسوج برگزار می شود.

جمالی از عموم مردم ولایی و شهید پرور استان بخصوص شهر یاسوج خواست تا در این آیین معنوی شرکت کرده  و با گرامی داشت یاد و خاطره این سردار رشید، شجاع و سرافراز ایران اسلامی، انزجار قلبی خود به نظام استکباری را به نمایش بگذارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.