تاریخ انتشار:۱۲:۵۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در جمعه این هفته سیزدهم دی ماه 1398 با مردم این استان در مصلای یاسوج سخن خواهد گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): " آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی " در نماز جمعه هفته جاری با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در بین خطبه های نماز جمعه سخن می گوید.

از عموم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه مردم شهر یاسوج و حومه تقاضا می نماید به پاس بیش از یک قرن زحمات و تلاش های خانواده شریف و فهیم آیت الله ملک حسینی در حوزه دین و همراهی با مردم استان، جهت حضور در این سخنرانی مهم حضور بهم رسانند.

" آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی" فرزند " مرحوم آیت الله سیدکرامت الله ملک حسینی (ره) " نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بودند که مدتی قبل از این مسوولیت استعفاء داده و این استغعفاء نگرانی های فراوانی را برای مردم این استان بهمراه داشته و همچنان ادامه دارد.

" آیت الله ملک حسینی " هم اکنون نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری هستند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.