کد خبر: ۱۴۴۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۰۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):  غلامرضا تاجگردون در خصوص دلیل حضور نیافتن خود در راهپیمایی نهم دی ماه در گچساران، اظهار داشت: در ابتدا عرض کنم نمی‌دانم دلیل اینکه برخی افراد، رهبری و راه انقلاب را فقط برای خودشان می‌خواهند مصادره کنند چیست؟ چرا برخی افراد در یک جریان سیاسی خاص، دنبال این هستند که خود را ولایی و بقیه را غیرولایی جلوه دهند؟! این اندک افراد خصوصاً در حوزه انتخابیه اینجانب پشت این موضوعات مخفی شده و در پنهان آنچه نباید انجام می‌دهند و البته مردم از اینان فراری هستند و دستشان کاملاً رو شده است.

وی گفت: اما در پاسخ شما عرض کنم، برنامه‌های من به‌صورت آنلاین و از قبل مشخص هست و در فضای مجازی نیز شاهد هستید که برنامه‌هایم را اعلام می‌کنم. بنده از پنجشنبه تا یکشنبه به فراخور تعطیلی مجلس در حوزه انتخابیه حضور و با مردم و اقشار مختلف نشست‌هایی داشتم و روز دوشنبه ۹ دی البته بر اثر اتفاق همانند چهار سال پیش، امسال نیز با بالاترین مقام نظامی کشور جلسه خصوصی در رابطه با مسائل مربوطه داشته‌ام که از بیان آن معذور هستم.

وی با گلایه از بی‌اخلاقی‌های صورت پذیرفته در خصوص اخباری تحت عنوان عدم حضورش، با ابراز تأسف از سطح بی‌اطلاعی یا تعمد در رواج بی‌اخلاقی توسط مغرضین با کنایه گفت: این عده خاص به دلیل عدم آشنایی با وظایف نمایندگی و البته ریاست کمیسیون‌ها، این‌چنین بیاناتی داشتند، وگرنه افراد باسواد و آن‌هایی که باید دلیل عدم حضورم در این مراسم را بدانند، کاملاً آگاه و مطلع هستند.

تاجگردون گفت: این ایام به دلیل مباحث بودجه، بیشترین فشار بر کمیسیون تلفیق بودجه هست و تقریباً در زمان یاد شده، جلسات فشرده و تخصصی کمیسیون زمان‌بر بوده و با توجه به شرایط خاص این سال‌ها که بر کسی پوشیده نیست، کمترین فرصت را به نسبت برای حضور در حوزه انتخابیه دارم ولی سعی می‌کنم در همین فرصت‌های اندک در کنار وظیفه ملی و ویژه‌ام، در کنار موکلینم نیز حاضر شوم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: آقایان دلواپس انقلاب، اگر خیلی حضور من در راهپیمایی برایشان مهم هست، بخاطر اینکه بدانند من چرا گچساران نبودم از مقامات ارشد کشوری نیز بپرسند و امیدوارم که به پاسخ برسند.


ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
بابا شما در طول این ده سال حتی یکبار حضور در راهپیمایی ۹ دی نداشته اید و‌هر سال به یک بهانه ای از زیر توضیح دادن عدم حضورتان بهانه تراشی می کنی و این را هم بگویم که اون مقام نظامی کشور خودشون در این روز عظیم شرکت می کنند دیگه تا کی میخواهی دروغ و بهانه بیاوری و این هم از رییس بودنتون در کمیسیون بودجه که بنزین را سه هزار تومان کردی و حتی در جلسات مجلس در خصوص این گرانی بنزین هیچ توضیحی که در دفاع از مردم شهرستان و حتی شهرستانهای استان باشد نکردید و این را هم بگویم که فقط نماینده ملایر و چند نماینده دیگر در دفاع از مردم صحبت کردند. والا دیگه تا کی میخواهی مردم را فریب بدهی . دیگه بس است بس است و بسسسسس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.