کد خبر: ۱۴۴۵۰
تاریخ انتشار:۱۳:۳۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به نقل از مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، کمک‌های معیشتی به تناسب تعداد افراد خانوار پرداخت خواهد شد، به‌گونه‌ای که برای خانوار‌های تک‌نفره ۵۵ هزارتومان، دونفره ۱۰۳هزار تومان، سه نفره ۱۳۸هزارتومان، چهار نفره۱۷۲هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵هزار تومان واریز انجام می‌شود.

قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص اینکه آیا در سرپرستان خانوار دریافت کننده دومین مرحله حمایت معیشتی نسبت به مرحله قبل تغییری حاصل شده است یا خیر گفت: در این مرحله ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آن‌ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده اند حمایت معیشتی مرحله اول و دوم را همزمان فردا شب دریافت خواهند کرد.

به گفته قمصریان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست‌ها بوده و امکان تایید تعداد بیشتری از این خانوار‌ها در ماه‌های آتی وجود دارد.

وی تاکید کرد: در هر مرحله که خانوار‌ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تایید قرار بگیرند حمایت معیشتی از مرحله نخست برای آن‌ها محاسبه و واریز خواهد شد.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ حمایت معیشتی مرحله دوم که واریز خواهد شد را بیش از ۲۵۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد.

قمصریان همچنین اعلام کرد: یارانه نقدی ۴۵هزار و۵۰۰ تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم دی ماه واریز خواهد شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین