تاریخ انتشار:۱۲:۳۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: امام جمعه باشت در مراسم بزرگداشت 9 دی دهدشت گفت: همه باید فتنه را محکوم کنیم و در صف واحد قرار گیریم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امروز در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مصلای امام خمینی دهدشت با تاکید بر ضرورت این مناسبت یادآوری اظهار داشت: شاید به ذهن برخی خطور کند اتفاقی سال ۸۸ افتاد فتنه‌ای ایجاد شد مردم هم با حضور خود فتنه را جمع کردند چه ضرورتی به برگزاری هر ساله این مراسم است. 

امام جمعه باشت گفت: اگر این حماسه بازخوانی نشود فراموش می‌شود که چه اتفاقی افتاد مسببان و عوامل چه کسانی بودند و همچنین نخواهیم توانست از حوادث آینده پیشگیری کنیم.

وی در تبیین عوامل فتنه ۸۸ تصریح کرد: بدون تردید طراح فتنه سال ۸۸ دشمنان قسم خورده نظام ما بودند و این فتنه مدیریت امریکایی داشت؛ این صرفا ادعا نیست بلکه بر اساس مستندات و اعترافات دشمن و تحرکات و برنامه‌های دشمن متوجه می‌شویم آمریکا و اسراییل وهابیت آل سعود و حامیانشان در این قصه دست داشتند. 

عبودی اضافه کرد: دشمنان همان کسانی هستند که هشت سال جنگ را بر ما تحمیل و در طول انقلاب تحریم‌های ظالمانه علیه ما اجرا کردند، همان کسانی که طالبان و القاعده و داعش خونخوار درست کردند  و هدف آنها جز مبارزه با اسلام ناب چیز دیگری نیست.

وی با بیان اینکه حرکت دشمن حرکتی برای براندازی نظام بود و 
بنایشان بر این است که ما را به قبل از انقلاب برگردانند ادامه داد: ملت ایران و مسوولان قبول دارند که دشمنان ما طراحی می‌کنند دست بردار هم‌ نیستند.

عبودی فتنه را حادثه‌ای تمام ناشدنی خواند و گفت: اینکه برخی ادای روشنفکری درمی‌آورند که چرا ما مرگ بر دیگران بگوییم اینقدر احساس انسانیت می‌کنند که نگرانند ما مرگ بر اسراییل می‌گوییم!

وی ادامه داد: ما اگر لعن و نفرین می‌فرستیم از زیارت عاشورا الگو گرفتیم و هر حرکتی در این نظام علیه دشمن انجام می‌دهیم بر اساس آموزه‌های دینی است.

عبودی گفت: فراموش نکنیم عده‌ای درون کشور دانسته یا ناآگاهانه زمینه‌سازی و بستر را فراهم کردند.

وی یادآور شد:کمیته صیانت از آرا به معنای بی‌قانونی جمهوری اسلامی است و به این معناست که  از آرای مردم صیانت نمی‌کند این خود فراهم کردن بستر برای طراحی‌های دشمن بود.

عبودی بیان داشت: نباید فراموش کنیم هنوز پایان رای‌گیری اعلام نشده بود اما فلان کاندید جلسه تشکیل می‌دهد و خود را پیروز انتخابات معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه بازخوانی فتنه باید به نسل جدید روشنگری کند تا در فتنه‌های بعدی صف خود را از فتنه‌گران جدا کنند، افزود: مسؤولان و مردم ما در یک صف واحدند و با فتنه مبارزه می‌کنیم اصرار داریم همه فتنه را محکوم کنند.

امام جمعه باشت گفت: برخی گویا به کلمه فتنه حساسیت دارند 
ملت ایران در یک صف است همه فتنه را محکوم کنیم تا همه در یک صف باشیم. ما معتقدیم اتحاد رمز پیروزی است همه تریبون‌داران باید حمایت کنند ما از دولت حمایت می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مسایل روز کشور اشاره و تصریح کرد: مسؤولان عزیز بابت زحمتتان تشکر می‌کنیم اما بدانید جایگاه و شان این ملت بالاتر است برای نطام چیزی کم نگذاشتند و در برخی اجناس تورم ۵۰۰ درصد تحمل کرده‌اند.

عبودی تصریح کرد:کاش در مسئله بنزین که تبدیل به فتنه شد بهتر تدبیر می‌شد کاش قانون اجرا می‌شد هر سال قیمت را افزایش می‌داد تا اینطور نمی‌شد.

وی با بیان اینکه بهتر از این می‌شد تدبیر کرد و بهتر می‌شد با مردم در میان گذاشت، ادامه داد: این ملت همان ملتی‌اند که به دولتشان رای دادند همان ۲۴ میلیون نفرند نباید نامحرم حساب شوند.

وی اضافه کرد: اگر خدای ناکرده دشمن بر این کشور مسلط شود هیچ جناح و حزبی برای دشمن معنا ندارد اسلام عزیز را نابود می‌کند و تلاش می‌کند بر منابع عظیم این مملکت مسلط شود.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، گفت: مناطق ما شور و نشاط انتخاباتی زیاد است این همایش‌هایی که برگزار می‌شود اینگونه وانمود می‌شود که منطقه ما قرار است زودتر انتخابات برگزار شود.

وی تأکید کرد: کاندیداها لیدرهای سیاسی همه و همه باید مواظبت کنیم دشمن برای ایام انتخابات هم برنامه اساسی دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.