کد خبر: ۱۴۴۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۳۸ - ۰۸ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، از فوت شهادت گونه یکی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد خبر داد .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سرهنگ ستاد "کیقباد مصطفایی" گفت : در ساعت ۵۵ : ۰۸ صبح امروز ، در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری مجرمان سابقه دار، استوا دوم مرحوم حمید توحیدی از پرسنل زحمت کش و پرتلاش کلانتری ۱۳ شهر یاسوج ، حین اجرای ماموریت ، متاسفانه دچار ایست قلبی شد .


وی افزود : حین گشت زنی ماموران  کلانتری ۱۳  در محدوده شهر مادوان ، فرد متهمی با مشاهده ماموران بصورت پیاده اقدام به فرار نمود که این مامور وظیفه شناس، پس از طی مسافت حدودا ۵۰ متری ، این فرد سابقه دار را دستگیر که در حین انتقال و دلالت به خودروی گشت ، دچار ایست قلبی می شود.

این مقام انتظامی در استان خاطر نشان کرد : با حضور به موقع عوامل اورژانس در محل و انجام معاینات اولیه ، علایم حیاتی مشاهده نشد و عملیات CPR (احیا قلبی ، ریوی) نیز نتیجه ای در بر نداشته که مجددا با انتقال مامور نیروی انتظامی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج ، تلاش کادر درمانی مثمر ثمر واقع نگردید و استوار دوم حمید توحیدی ، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن عرض تسلیت به خانواده این همکار و همچنین مجموعه پرسنل انتظامی استان خاطر نشان کرد : کارکنان پلیس با تمام وجود برای تامین نظم و امنیت انجام وظیفه می کنند و در ایفای نقش و تکلیفی که بر عهده دارند سر از پا نمی شناسند .

مرحوم استوار دوم حمید توحیدی ؛  متولد سال ۱۳۷۰ بوده و یک فرزند ۴ ساله نیز داشت.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
م.م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
با سلام ایشون در حال انجام ماموریت به شهادت رسیدند پس فوت شهادت گونه چه حرفیه اگر شهید اعلام نکنند در حق خانواده ایشون ظلم شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
روحش شاد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.